حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد تاشو اپل احتمالا زمستان ۱۴۰۳ عرضه شود

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با وجود این‌که سامسونگ بیش از ۵ سال پیش اولین محصولات تاشو تجاری خود را به بازار عرضه کرد اما اپل هنوز حتی ۱ محصول با چنین فرم‌فکتوری ندارد. به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها بخواند با آیپد وارد دسته‌بندی محصولات تاشو بشوند. به تازگی می‌شنویم که آیپد تاشو اپل احتمالا زمستان ۱۴۰۳ عرضه شود.

زمان عرضه احتمالی آیپد تاشو اپل

بر اساس گزارش Canalys باید بدانید که فقط در سال ۲۰۲۳ تعداد ۳۷ مدل محصول تاشو جدید رونمایی شده است. با این حال اپل تصمیم گرفته در حاشیه بماند و شاید به توسعه آن‌چه رایانش فضایی می‌نامد بپردازد.

این دسته‌بندی رو به رشد اکنون سهم ۵ درصدی از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پریمیوم را در اختیار دارد که نسبت به سهم ۰.۳ درصدی در سال 2019 افزایش قابل توجهی داشته است.

گزارش‌های اخیر دیجی‌تایمز نشان می‌دهد که اپل اکنون در حال تغییر استراتژی خود برای استفاده از فرصتی جدید در بخش تبلت‌های تاشو است. اپل در حال همکاری نزدیک با تامین‌کنندگان خود با هدف شروع تولید آزمایشی یک آیپد تاشو تا اواخر سال 2024 است.

گفته می‌شود که اپل احتمالاً این آیپد تاشو را تا پایان سال 2024 یا اوایل سال 2025 عرضه می کند. حتی تحلیلگر مینگ-چی کو نیز چند ماه پیش همین را پیش بینی کرد. به گفته وی، آیپد تاشو همچنین دارای پایه فیبر کربنی سبک وزن خواهد بود.

منابع داخلی عنوان کرده‌اند که اپل از سال 2023 روی این پروژه کار می کند و حق‌اختراع‌های کلیدی طراحی و عملکرد را ثبت کرده است. حق اختراع اپل تبلت تاشوی شیک با مکانیزم لولای انعطاف‌پذیر را نشان می‌دهند که طراحی باریک همراه با ظرافت امضای اپل را به نمایش می‌گذارد.

در بازاری که تحت تسلط گوشی‌های هوشمند تاشو است، چرخش اپل به سمت تبلت‌های تاشو می‌تواند جالب باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید تبلت تاشو موفق‌تر خواهد بود یا موبایل تاشو؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)