حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات جدیدی از وان پلاس Open به بیرون درز کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

نمی‌توان انکار کرد که گوشی های تاشو، آینده تلفن های هوشمند هستند. جزئیات جدید به همراه رندر های تبلیغاتی وان پلاس Open به بیرون درز کرده است. به طور جداگانه، این شرکت همچنین جزئیات بیشتری را در مورد لولا و سنسور دوربین اصلی این تلفن هوشمند تاشو به اشتراک گذاشته است.

جزئیات جدید وان پلاس Open ویژگی های جذاب این گوشی تاشو را فاش می‌کند

یک افشاگر اطلاعات به نام Ishan Agarwal، رندر های تبلیغاتی وان پلاس Open را به اشتراک گذاشته است. ما نتوانستیم این موارد را در وب‌سایت OnePlus یا صفحات رسانه‌های اجتماعی پیدا کنیم. اما تصاویر فاش شده با شایعات منتشر شده در چند روز گذشته، مطابقت دارد. Yogesh Brar نیز مشخصات کلیدی OnePlus Open را به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، نمایشگر جلویی دارای محافظ Ceramic Guard خواهد بود. نمایشگر داخلی نیز دارای حداکثر روشنایی ۲,۸۰۰ نیت است. وان پلاس این نمایشگر ها را «Dual ProXDR displays» می‌نامد.

تصویر تبلیغاتی وان پلاس اوپن

جعبه OnePlus Open

تصویری از جعبه OnePlus Open

افشاگری ها در اینجا متوقف نمی‌شود. آرسن لوپین، تصویری از جعبه گوشی هوشمند آینده وان پلاس را به اشتراک گذاشته است. این تلفن هوشمند دارای یک جعبه جمع و جور (در مقایسه با جعبه های بزرگ سایر گوشی های وان پلاس) است. Arsène Lupine خلاصه‌ای از نکات کلیدی و رندر های وان پلاس اوپن را نیز منتشر کرده است. یوگش برار یکی از آخرین قطعات پازل را در اختیار ما قرار داده. این افشاگر اطلاعات تصویری از لانچر Oxygen OS را به اشتراک گذاشته است.

رابط کاربری OnePlus Open

وان پلاس یک بیانیه را به اشتراک گذاشته و چند نکته کلیدی را منتشر کرده است. هم اکنون می‌دانیم که OnePlus Open دارای یک لولای بهبود بافته به نام Flexion است که برای کاهش چین و چروک صفحه نمایش داخلی به شکل قطره آب طراحی شده. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، این نوع طراحی به قطعات کمتری نیاز داشته و وزن لولا را نیز کاهش می‌دهد. OnePlus Open همچنین دارای سنسور جدید Sony LYTIA-T808 است که از فناوری Pixel Stacked برای جذب نور بیشتر استفاده می‌کند. این شرکت هیچ تصویر رسمی را در بیانیه مطبوعاتی به اشتراک نگذاشته؛ اما تصویر ماژول دوربین OnePlus Open در تصاویر فاش شده، قابل مشاهده است.

مشخصات دوربین وان پلاس اوپن به بیرون درز کرده است

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Yogesh Brar، جزئیات بیشتری در مورد دوربین وان پلاس اوپن به اشتراک گذاشته است. اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد، این دستگاه یکی از بهترین دوربین ها را در میان تلفن های هوشمند تاشو خواهد داشت. وی معتقد است که OnePlus Open از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی LYTIA-T808 با گشودگی دیافراگم f/1.7 برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد. یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به همراه توانایی زوم ۳ برابری اپتیکال برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. دوربین اولترا واید نیز وضوح ۴۸ مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم f/2.2 خواهد داشت‌.

پست Yogesh Brar

گوشی OnePlus Open در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۷ مهر) معرفی خواهد شد. شایعه شده که این تلفن هوشمند تاشو دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی است.

قیمت و تاریخ عرضه وان پلاس Open پیش از رونمایی فاش شد

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره OnePlus Open چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی