حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3V به بیرون درز کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

سری Ace وان پلاس، یکی از محبوب‌ترین گوشی های هوشمند میان رده بازار چین است. به طور خاص، وان پلاس ایس ۲ پرو محبوبیت زیادی در بازار این کشور دارد. هم اکنون شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی جدیدی از سری Ace در دست توسعه است که می‌تواند موفقیت نسل قبلی خود را تکرار کند. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3V بیندازیم.

احتمالا وان پلاس Ace 3V از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ برخوردار خواهد بود

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی ویبو، یک گوشی هوشمند جدید راهی بازار چین خواهد شد. هم اکنون، مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 3V به بیرون درز کرده است. این تلفن هوشمند با نام دیگری (احتمالا OnePlus Nord 4 یا Nord 5) راهی بازار جهانی خواهد شد. DCS اشاره می‌کند که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس دارای صفحه نمایشی با وضوح 1.5K خواهد بود. انتظار می‌رود که نمایشگر این دستگاه از نوع AMOLED باشد؛ و سنسور اثرانگشت نیز احتمالا در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت.

وان پلاس Ace 2V

وان پلاس Ace 2V

وان پلاس Ace 2V از تراشه دیمنسیتی مدیاتک برخوردار بود. اما هم اکنون وان پلاس تصمیم گرفته تا جانشین این تلفن هوشمند را به تراشه ای از کوالکام مجهز کند. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه دارای تراشه SM7550 خواهد بود که با استفاده از فرآیند تولید ۴ نانومتری TSMC تولید شده است. این یک چیپست معرفی نشده است که انتظار می‌رود «اسنپدراگون ۷ نسل ۳» نام داشته باشد.

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که OnePlus Ace 3V مانند نسل قبلی خود در ماه مارس رونمایی شود. البته ممکن است وان پلاس تصمیم گرفته باشد که تلفن هوشمند مورد بحث را زودتر، راهی بازار کند‌.

وان پلاس Ace 2V با تراشه Dimensity 9000 و قیمت 330 دلار رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده پریمیوم آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی