حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا Apple Pencil 3 سه شنبه ۲۵ مهر معرفی شود

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

دیروز برای شما نوشتیم که آیپدهای جدید سه شنبه این هفته معرفی خواهند شد. اینطور که پیداست گزارش‌های دیگری هم درباره اپل پنسل ۳ وجود دارد. گفته می‌شود احتمالا Apple Pencil 3 سه شنبه ۲۵ مهر معرفی خواهد شد. برخی منابع می‌گوید این قلم در کنار آیپدهای جدید و برخی می‌گوید به جای آن‌ها رونمایی می‌شود.

رونمایی Apple Pencil 3 نزدیک است، به نزدیکی فردا

هر اتفاقی که فردا، یعنی سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ رخ بدهد به صورت یک بیانیه مطبوعاتی خواهد بود. به این معنی که اپل برای آن به روی سن نمی‌رود و با یک یا چند خبر متنی اطلاعات محصولات جدید را به‌روز خواهد کرد.

با توجه به شایعاتی که شنیده بودیم، تصمیمی صحیحی هم هست. چرا که گفته می‌شود احتمالا در این روز سه مدل آیپد زیر به‌روز می‌شوند:

  1. ۱- آیپد ایر
  2. ۲- آیپد مینی
  3. ۳- آیپد مدل پایه

این مدل‌های جدید احتمالاً به‌جای تغییرات قابل‌توجه در طراحی، شامل به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر در بخش مشخصات سخت‌افزاری هستند.

آیپد مینی ۲۰۲۱

آیپد مینی ۲۰۲۱

همچنین دو هفته پیش شنیده بودیم که اپل پنسل ۳ با قابلیت تعویض نوک قلم با مکانیسم مغناطیسی ارائه می‌شود. باید اعتراف کرد که این آپدیت می‌تواند بزرگتر از مواردی باشد که آیپدها تجربه می‌کنند.

این طراحی قابل تعویض به کاربران امکان می‌دهد که Apple Pencil را برای استفاده های مختلف مانند طراحی، طراحی فنی و نقاشی تجهیز کنند. همچنین در صورت ساییدگی یا آسیب دیدن نوک، تعویض آن آسان‌تر می شود.

هنوز مشخص نیست که اپل می‌خواهد مجموعه این به‌روزرسانی‌ها را با هم و فردا معرفی کرد یا خیر. با این حال فاصله زیادی تا مشخص شدن واقعیت نداریم.

نظر شما چیست؟ بیشتر منتظر عرضه کدام محصول هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)