حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو تست سقوط پیکسل ۸ پرو گوگل را تماشا کنید: بهتر از رقبای اپل و سامسونگ

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، گوگل

سامسونگ در گلکسی اس ۲۳ اولترا از شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس ۲ برند Corning استفاده می‌کند. اپل نیز شیشه مقاوم خوش‌آوازه سرامیک شیلد خود را در سری آیفون ۱۵ استفاده کرده است. با این حال هیچ‌کدام از این دستگاه‌ها در تست سقوط عملکرد مثال‌زدنی نداشتند. به تازگی و با انتشار ویدئو تست سقوط پیکسل ۸ پرو گوگل مشخص می‌شود که عملکرد شیشه گوریلا گلس ویکتوس ۲ در نماینده گوگل بهتر از شیشه‌های مقاوم رقبای اپل و سامسونگ است.

تست سقوط پیکسل ۸ پرو

گوگل پیکسل ۸ پرو

گوگل پیکسل ۸ پرو

اگر بخواهیم پیش از دیدن تست پیش‌بینی خود را بگوییم، پیکسل ۸ پرو به دلیل اندازه، وزن و اتکا به فریم آلومینیومی باید به خوبی مدل قبلی خود عمل کند.

با این حال، گوگل امسال برای شیشه محافظ نمایشگر به Gorilla Glass Victus 2 روی آورده است. محصولی که Corning آن را به عنوان قوی‌ترین شیشه محافظ خود معرفی می‌کند.

بیاید با هم ویدئو تست سقوط را تماشا کنیم:

 

در کمال تعجب پس از چندین بار سقوط Pixel 8 Pro روی بتن، فقط با یک اثر کوچک روی گوشه سمت چپ و بالای صفحه‌نمایش از تست سربلند بیرون آمد.

همچنین قاب شیشه‌ای پشتی یا مجموعه دوربین هم در تست سربلند بیرون آمدند و هیچ کدام آسیب جدی ندیدند.

شایان ذکر است که آسیب ناشی از تست سقوط بستگی به موارد زیادی از جمله زاویه برخورد، بافت سطح برخورد، تا حدی دمای محیط و … دارد.

برای سنجش میزان مقاومت شیشه محافظ نمایشگر و قاب پشتی، از یک کیسه پر از خاک‌وشن استفاده شد. پس از آن نیز خراشیدگی خیلی حادی روی نمایشگر باقی نماند.

شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس ۲ کورنینگ معرفی شد: مقاومت بهتر در برابر سقوط

پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو گوگل با تراشه تنسور G3 رسما معرفی شدند

به این صورت می‌توان گفت که پیکسل ۸ پرو نسبت به نمایندگان پرادعا و گران‌قیمت‌تری مانند گلکسی اس ۲۳ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس و حداقل بر اساس این تست، در بحث مقاومت بهتر عمل می‌کند.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)