حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 17.0.3 برای رفع مشکل داغ شدن سری آیفون ۱۵ پرو عرضه شد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل

مشکل داغ‌کردن این‌بار گریبان اپل را گرفته است. مشکلی که خیلی به ندرت برای محصولات موبایلی جدید این شرکت گزارش می‌شود. اپل مدعی‌است مشکل داغ شدن iPhone 15 Pro با آپدیت نرم‌افزاری حل خواهد شد. در همین راستا از دیروز آپدیت iOS 17.0.3 برای رفع مشکل داغ شدن سری آیفون ۱۵ پرو عرضه شده است.

آپدیت iOS 17.0.3 برای رفع مشکل داغ شدن سری آیفون ۱۵ پرو

اپل از دیشب آپدیت iOS 17.0.3 را منتشر کرده و همانطور که از نامش پیداست، یک به‌روزرسانی بسیار کوچک برای iOS 17 محسوب می‌شود. البته شاید فکر کنید اگر شما آیفون‌ی غیر از iPhone 15 Pro یا iPhone 15 Pro Max دارید، تفاوت خاصی برای شما نخواهد داشت. خب اینطور نیست، پاراگراف آخر مطلب را حتما بخوانید.

این همان آپدیتی است که می‌خواهد مشکلات داغ‌شدن بیش سری آیفون ۱۵ پرو را برطرف کند. این مشکل را بسیاری از کاربران و از زمان دریافت سفارش خود گزارش کرده‌اند. هفته گذشته، اپل سرانجام پس از گزارش‌های آنلاین بی‌شمار، این مشکل را تایید کرد و قول داد که به‌روزرسانی نرم‌افزاری آینده هر چیزی را که باعث گرم شدن بیش از حد می‌شود، برطرف کند.

در همین حال، اپل همچنین با توسعه‌دهندگان برنامه‌های خاصی مانند اینستاگرام و اوبر همکاری دارد تا از محول‌کردن وظایف اضافی به تراشه A17 Pro جلوگیری شده و باعث افزایش دمای دستگاه نشود. این یعنی برای رفع کامل مشکل باید منتظر آپدیت این اپلیکیشن‌ها نیز باشیم.

به‌روزرسانی که امروز منتشر می‌شود، دارای بیلد 21A360 است. همچنین آسیب‌پذیری امنیتی مهمی را برطرف می‌کند. این نقصی است که اپل می‌گوید در iOS 16.6 و نسخه‌های قبلی مورد سوء استفاده قرار گرفته بوده، بنابراین حتی اگر آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس ندارید، این آپدیت را باید انجام دهید.

نظر شما چیست؟‌ فکر می‌کنید این آپدیت مشکل داغ شدن آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس را حل می‌کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)