حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 4 به پورت USB-C، دکمه اکشن و Face ID مجهز خواهد شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

معرفی iPhone SE 4 ممکن است به‌دلیل عوامل متعددی تأخیر خورده باشد، اما جزئیات بیشتر در مورد ظاهر و ویژگی‌های آن نشان می‌دهد که اپل به‌دنبال عرضه مدل جدیدی از گوشی ارزان‌قیمت خود است. به‌تازگی، جزئیات بیشتری از آیفون SE 4 منتشر شده است که بیان می‌کند این دستگاه با طراحی کلی مشابه آیفون 14 اما با تغییرات کاربردی ازجمله بهره‌مندی از پورت USB-C، دکمه اکشن، Face ID و موارد دیگر معرفی خواهد شد.

آیفون SE 4 با پورت USB-C، دکمه اکشن و Face ID

شباهت‌های طراحی آیفون 14 به این معنی است که آیفون SE 4 احتمالاً دارای نمایشگر 6.1 اینچی OLED است اما بدون پشتیبانی از ProMotion، زیرا اپل باید هزینه‌های تولید را پایین نگه دارد. طبق گفته‌ی MacRumors، شاسی دقیق آیفون 14 برای SE جدید مجدداً استفاده خواهد شد، اما برای تطبیق با تغییرات داخلی، کمی تغییر خواهد کرد. شاید دو مورد از بزرگترین تغییری که در این مدل ایجاد شده است، یک پورت USB-C و دکمه Action است که در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس ظاهر شده است.

افراد آشنا به این بیان کرده‌اند که اپل در داخل شرکت خود از پورت USB-C به‌عنوان کانکتور E85 یاد می‌کند و ما معتقدیم که وقتی iPhone SE 4 به آن تجهیز شود، قابلیت‌هایی به‌عنوان توانایی اتصال گوشی به مانیتور 4K HDR یا اتصال به یک شبکه سیمی با استفاده از دانگل USB-C به اترنت را به دستگاه اعطا می‌کند.

آیفون SE 4 با پورت USB-C

آیفون SE 4 با پورت USB-C

یک مشکل برای عرضه مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر این است که اپل در زمینه‌هایی که خریداران بالقوه از آن استقبال نمی‌کنند، مانند دوربین، مصالحه خواهد کرد. در این گزارش آمده است که آیفون SE 4 تنها با یک دوربین پشتی و فلاش LED عرضه می‌شود، اما سایز دقیق سنسور دوربین مشخص نشده است. اپل ظاهراً درحال آزمایش پنج طرح مختلف برای برآمدگی دوربین است که هر پنج طرح تفاوت‌های جزئی بین آن‌ها را تبلیغ می‌کنند.

در قسمت جلویی، انتظار نمی‌رود اپل طراحی جزیره پویا را انتخاب کند و ناچ آیفون SE 4 را حفظ خواهد کرد، اما کماکان به Face ID مجهز می‌شود و درعین‌حال دکمه فیزیکی Home و حاشیه‌های درشت صفحه را حذف می‌کند. گزارش‌های قبلی اشاره می‌کردند که اپل مودم 5G داخلی خود را به مدل مقرون‌به‌صرفه می‌آورد، اما این غول فناوری کمی در مراحل توسعه به مشکل خورده و بنابراین چند سال طول می‌کشد تا یک راه‌حل مناسب برای تولید انبوه آماده شود. همان‌طور که حدس می‌زنید، اطلاعات دقیقی در مورد عرضه موردانتظار آیفون SE 4 در دسترس نیست، اما حداقل این جزئیات نشان می‌دهد که اپل مشغول ساخت جانشینی برای خط تولید مقرون‌به‌صرفه خود است.

نظر شما درباره آیفون SE 4 به پورت USB-C، دکمه اکشن و Face ID چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی