حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.0 بتا گلکسی A53 سامسونگ ارائه شد

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، سامسونگ

سامسونگ امروز با انتشار آپدیت بتا One UI 6.0 برای گلکسی A53 همه را شگفت زده کرد. بله! این غول فناوری کره ای سرانجام به روزرسانی بتای اندروید ۱۴ را برای Galaxy A53 ارائه کرد. هم اکنون این آپدیت در دسترس کاربران هندی قرارگرفته و به زودی برای سایر کاربران در کشور های چین ، آلمان، لهستان، بریتانیا و آمریکا نیز عرضه خواهد شد.

آپدیت بتا One UI 6.0 گلکسی A53 به همراه اندروید ۱۴ ارائه شد

آپدیت بتا One UI 6.0 گلکسی A53 دارای نسخه فریمور A536EXXU7ZWIA بوده و یک به روزرسانی بزرگ است. بنابراین برای دانلود آن باید از Wi-Fi استفاده کنید. این تلفن هوشمند سامسونگ در مارس ۲۰۲۲ معرفی شد.

آموزش ویدئویی نصب آپدیت One UI 6.0 بتا روی گلکسی A54 و سری گلکسی S23

سامسونگ Galaxy A53 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر رزولوشن FullHD+ داشته و حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایش این دستگاه با نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ خود به وسیله شیشه Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود.

اسکرین شات به روزرسانی بتا One UI 6.0 گلکسی A53

تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ نیروی پردازشی مورد نیاز گلکسی A53 را تأمین خواهد کرد. پردازنده مرکزی این تراشه دارای ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. برای اگزینوس ۱۲۸۰ پردازنده گرافیکی Mali-G68 در نظر گرفته شده است.

همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، Galaxy A53 به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ راهی بازار شد و هم اکنون موفق به دریافت اندروید ۱۴ شده است. گران قیمت‌ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است.

سامسونگ گلکسی A53 5G با اگزینوس ۱۲۸۰ و قیمت ۴۴۹ یورو رسما معرفی شد

نظر شما درباره رابط کاربری One UI 6 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی