حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین شایعات سری iPhone 16 اپل: آیفون ۱۶ اولترا با طراحی عجیب و نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای مدل‌های پایه

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

شاید بگویید به تازگی سری آیفون ۱۵ معرفی شده اما این سبب نمی‌شود که علاقه کارخانه شایعات به اخبار پیرامون نسل بعدی آن فروکش کرده باشد. اولین شایعات سری iPhone 16 اپل به طراحی عجیب دوربین آیفون ۱۶ اولترا اشاره دارد. همچنین خبر خوب آن‌که شاید نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای مدل‌های پایه اضافه شود.

اولین شایعات سری iPhone 16 اپل

به گفته منبعی که پیش‌بینی‌های صحیح زیادی درباره سری iPhone 15 داشته، احتمالا iPhone 16 Ultra سه دوربین کوچکتر هم در کنار سه دوربین اصلی خود خواهد داشت! توجه داشته باشید که تصویر بالا صرفا برای تصور احتمالات بوده و ارتباطی به لو رفتن طراحی این دستگاه احتمالی، ندارد.

در حالی که او دقیقا نمی‌داند که دوربین‌های جدید برای چیست، معتقد است که می‌تواند به هدست اپل ویژن پرو مرتبط باشد. به هر حال دیدیم که سری آیفون ۱۵ پرو می‌توانند با استفاده از ۲ دوربین به فیلم‌برداری فضای یا Spatial بپردازند که برای هدست اپل ویژن پرو مفید بود.

در یک ادعای دیگر او می‌گوید که کاربران آمریکایی امکان اتصال انتخابی به شبکه mmWave 5G را خواهند داشت.

کاربران مدل‌های غیر پرو از شنیدن اینکه احتمالا آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ProMotion بهره خواهند برد، خوشحال خواهند شد. همچنین این صفحه نمایش با حاشیه‌های نازک‌تر ارائه می‌شوند که تقریبا شبیه به آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس است.

همچنین شنیده می‌شود که احتمالا مدل‌های iPhone 16 Pro با افزایش اندازه نمایشگر مواجه شوند. نمایشگر ۶.۳ اینچی برای مدل آیفون ۱۶ پرو و ۶.۹ اینچی برای آیفون ۱۶ اولترا تصور شده است.

و در حالی که هنوز مشخص نیست که چه تعداد دوربین اصلی در گوشی‌های غیرپرو آیفون 16 استفاده خواهد شد، این منبع می‌گوید که احتمالا همان دو دوربین همیشگی ارائه خواهد شد اما با طراحی مشابه آیفون ۱۲ که دو دوربین روی هم در یک چینش عمودی قرار داشتند. به این ترتیب طراحی قاب پشتی آیفون ۱۶ با آیفون ۱۳ تا ۱۵ متفاوت خواهد بود.

انتظار داریم آیفون 16 پرو و آیفون 16 اولترا از چیپست اپل A18 پرو که با فرآینده نسل دوم 3 نانومتری TSMC ساخته شده است، استفاده کنند. آیفون 16 و آیفون 16 پلاس هر دو باید به تراشه 3 نانومتری A17 Pro مجهز شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر سری آیفون ۱۶ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)