حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت مایکروسافت Surface Go 4 رسما معرفی شد: قیمت ۵۷۹ دلار

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، مایکروسافت

پس از آشنایی با سرفیس لپتاپ استودیو ۲ به عنوان قوی‌ترین سرفیس مایکروسافت و سرفیس لپتاپ گو ۳ به عنوان یک لپتاپ میان‌رده، حالا نوبت به سرفیس گو ۴ می‌رسد. تبلت مایکروسافت Surface Go 4 رسما معرفی شده که با قیمت ۵۷۹ دلاری عرضه می‌شود.

تبلت مایکروسافت Surface Go 4

سرفیس گو ۴ به طور خاص برای اهداف تجاری طراحی شده و معیارهای لازم برای Microsoft 365 را دارد. این محصول مایکروسافت دارای عملکرد یکپارچه NFC است که دسترسی ایمن و راحت را از طریق تگ‌های امنیتی NFC سازگار، تضمین می کند.

تبلت مایکروسافت Surface Go 4

تبلت مایکروسافت Surface Go 4

سرفیس گو ۴ مایکروسافت دارای صفحه نمایش جمع و جور 10.5 اینچی PixelSense با وضوح 1920 در 1280 یعنی چگالی ۲۲۱ پیکسل در هر اینچ مربع بوده و نسبت تصویر 3:2 دارد. این صفحه نمایش حساس به لمس از چندلمسی ۱۰ نقطه ای پشتیبانی می‌کند و نسبت کنتراست 1500:1 را ارائه می دهد. کل فضای جلوی دستگاه توسط شیشه مقاوم Corning Gorilla Glass 3 محافظت می شود.

تراشه سطح ابتدایی Intel N200 در قلب این تبلت مایکروسافت می‌تپد که تراشه گرافیکی Intel UH را دارد.  سرفیس گو 4 با 8 گیگابایت حافظه LPDDR5، انجام کار چند وظیفه ای را تضمین می کند. سنسورهای مختلفی مانند سنسور نور محیط، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مغناطیس‌سنج و NFC را برای عملکرد بیشتر در خود جای داده است.

از نظر اتصال، یک پورت USB-C 3.1 برای داده، DisplayPort و شارژ، یک جک هدفون 3.5 میلی متری، یک پورت Surface Connect و یک کارت خوان microSDXC ارائه می دهد.

با وزن 521 گرم و ابعاد 245 در 175 در 8.3 میلی متر، یک دستگاه قابل حمل و سبک محسوب می‌شود. حافظه داخلی از نوع UFS بوده که با ظرفیت های 64، 128 یا 256 گیگابایت همراه است. Surface Go 4 عمر باتری تا 12.5 ساعت را برای استفاده معمولی از دستگاه و با اتصال Wi-Fi ارائه می دهد.

در بخش تصویربرداری و صدا، دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت احراز هویت از طریق Windows Hello در جلو بوده که برای مکالمه تصویری HD 1080p مناسب است. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار در پشت قرار دارد که آن هم توان فیلم برداری FHD را داراست. این دستگاه همچنین دارای میکروفن‌های استودیو دوگانه میدان دور پیشرفته و بلندگوهای استریو 2 واتی با صدای Dolby برای تجربه‌ی سمعی و بصری فراگیر است. از نظر اتصال، از Wi-Fi 6 802.11ax و بلوتوث 5.1 پشتیبانی می کند.

قیمت تبلت سرفیس گو ۴ چقدر است؟

مایکروسافت Microsoft Surface Go 4 با قیمت ۵۷۹ دلاری برای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت عرضه می‌شود.

نظر شما درباره این تبلت مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)