حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت از Surface Laptop Go 3 رونمایی کرد: شروع قیمت از ۷۹۹ دلار

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | لپ‌تاپ، مایکروسافت

اگرچه در رویداد پاییزه مایکروسافت تا حد زیادی بر روی هوش مصنوعی تاکید شد، اما همانطور که همه ما انتظار داشتیم، این شرکت محصولات سخت افزاری جدید برند سرفیس را نیز به همراه داشت. امشب مایکروسافت از Surface Laptop Go 3 رونمایی کرد که شروع قیمت آن از ۷۹۹ دلار خواهد بود.

لپتاپ مایکروسافت Surface Laptop Go 3

Surface Laptop Go 3

Surface Laptop Go 3

مایکروسافت می‌گوید سرفیس لپتاپ گو ۳ با یک بار شارژ تا 15 ساعت کار می‌کند در حالی که همچنان نازک و سبک است. وزن این لپتاپ برابر ۱۱۳۴ گرم و ضخامت آن ۱۵.۷۵ میلی‌متر اعلام شد.

این دستگاه سبک وزن دارای صفحه نمایش لمسی 12.4 اینچی با نسبت 3:2، وضوح 1536 در 1024 و شدت روشنایی 320 نیت است. در نگاه اول، به نظر نمی رسد که حاشیه‌ها نسبت به نسل‌های قبلی تغییر چندانی کرده باشند.

از نظر عملکرد، مایکروسافت ادعا می کند که Surface Laptop Go 3 تا 88 درصد سریعتر از مدل اصلی است که البته سه سال پیش عرضه شد. در داخل، پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 به همراه گرافیک Intel Iris Xe ارائه می شود.  شما می‌توانید آن را با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی (512 گیگابایت در نسخه تجاری) سفارش‌گذاری کنید.

Surface Laptop Go 3

Surface Laptop Go 3

یک وبکم 720p HD در بالای نمایشگر وجود دارد. یک دکمه پاور که به عنوان حسگر اثر انگشت عمل می کند نیز دارید. میکروفن استودیو دوگانه و بلندگوهای Omnisonic با صدای Dolby تجربه صوتی را تکمیل می‌کنند.

در مورد اتصال، یک پورت USB-C نسل 3.2 دریافت خواهید کرد که برای DisplayPort و شارژ سریع از آن استفاده خواهید کرد. یک پورت USB-A نسل 3.1 در کنار جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت Surface Connect نیز اینجا هستند. همچنین پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.1 وجود دارد.

جای تعجب نیست که با توجه به تمرکز مایکروسافت بر روی هوش مصنوعی در سال گذشته، این لپ تاپ از هوش مصنوعی Copilot استفاده می کند.

قیمت سرفیس لپتاپ گو ۳ مایکروسافت چند است؟

لپتاپ مایکروسافت Surface Laptop Go 3 در چهار رنگ پلاتینیوم، سبز، ماسه سنگی و آبی یخی عرضه می‌شود که قیمتش از 799 دلار شروع خواهد شد.

نظر شما درباره لپتاپ جدید ۲۰۲۳ مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)