حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با اتصال گوشی اندرویدی با USB C به آیفون ۱۵ اپل چه اتفاقی می‌افتد؟

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

یکی از بزرگترین تیترهای موجود درباره سری iPhone 15 را بدون شک می‌توان تغییر پورت شارژر و دیتا دانست. پیش از این سال‌ها پورت اختصاصی لایتنینگ اپل در اکثر محصولات قابل‌حملش استفاده می‌شد. حالا اما سری آیفون پانزده به USB C مجهز شده‌اند، همان پورت شارژری که روی اکثر گوشی‌های اندرویدی جدید وجود دارد. در همین راستا یک سوال جالب شاید آن باشد که با اتصال گوشی اندرویدی با USB C به آیفون ۱۵ اپل چه اتفاقی می‌افتد؟

اتصال گوشی اندرویدی با USB C به آیفون ۱۵ اپل

بیاید با اتصال یک گوشی اندرویدی با پشتیبانی از فناوری شارژ PD آغاز کنیم. اولین اتفاقی که با اتصال پیکسل فولد (گوشی تاشو گوگل) به آیفون ۱۵ رخ داد این بود که پیکسل فولد شروع به شارژ شدن کرد. البته با جدا کردن و اتصال مجدد آیفون هم شروع به شارژ شدن از پیکسل فولد کرد. تقریبا می‌توان گفت راهکار خاصی در این بین وجود ندارد و به صورت شانسی، یکی از دستگاه‌ها شروع به شارژ شدن می‌کند.

البه وقتی که دو دستگاه اندرویدی را از طریق کابل USB-C به USB-C به همدیگر متصل می کنید، معمولاً این انتخاب را دارید که مشخص کنید کدام دستگاه شارژ شود، اما در این مورد چنین انتخابی وجود نداشت.

اگر می‌خواهید سعی کنید بین این دو دستگاه داده‌ای انتقال بدهید، پاسخ منفی است و چنین کاری ممکن نیست.

اتصال دو آیفون ۱۵ با پورت USB C به یکدیگر

اتصال دو آیفون ۱۵ با پورت USB C به یکدیگر

همچنین شما می‌توانید اتصال دو آیفون ۱۵ با پورت USB C به یکدیگر را انجام دهید. اینجا آنطور است که هر آیفونی با شارژ بیشتر شروع به شارژ کردن آیفون با شارژ کمتر می‌کند.

توان شارژ معکوس سیمی آیفون ۱۵ چقدر است؟

طبق معمول انتظار توان بالایی از این قابلیت نداریم. به خصوص که اینجا اپل مورد بحث است و معمولا علاقه‌ای ندارد که به سریع‌ترین شکل، انتقال توان را انجام دهد! توان شارژ معکوس سیمی آیفون ۱۵ برابر ۴.۵ وات بوده و بیشتر برای لوازم جانبی چون ایرپادز پرو با کیس USB C مفید است.

نظر شما درباره استفاده از پورت همه‌گیر USB C در آیفون‌های جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)