حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 6.0 آزمایشی برای سری گلکسی S22 رسما عرضه شد: اندروید ۱۴ سامسونگ

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۴، سامسونگ

آپدیت آزمایشی One UI 6.0 به‌مرور برای دستگاه‌های مهم سامسونگ عرضه می‌شود. پس از دریافت این آپدیت برای سری گلکسی S23 و حتی دستگاه‌های اقتصادی چون گلکسی A54 و A34 حالا نوبت به پرچمدار نسل قبلی است. آپدیت One UI 6.0 آزمایشی برای سری گلکسی S22 رسما عرضه شده و اصطلاحا “آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ” به این دستگاه خواهد آمد.

آپدیت One UI 6.0 آزمایشی برای سری گلکسی S22

سامسونگ در انجمن‌های رسمی خود در کره‌جنوبی اعلام کرده است که برنامه One UI 6.0 Beta اکنون برای کاربران سری گلکسی اس ۲۲ در این کشور در دسترس است. این سری شامل محصولات زیر می‌شود:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۲
  2. ۲- گلکسی اس ۲۲ پلاس
  3. ۳- گلکسی اس ۲۲ اولترا

این یک به‌روزرسانی 3 گیگابایتی است که با نسخه سیستم‌افزار S90xNKSU3ZWIA ارائه می‌شود. در حال حاضر و در کره جنوبی برای کسانی که دستگاه‌های خود را در برنامه One UI 6.0 Beta ثبت کرده‌اند، عرضه می‌شود.

به روز رسانی جدید همچنین وصله امنیتی سپتامبر 2023 را به این گوشی‌ها می‌آورد. این به‌روزرسانی می‌تواند طی هفته‌های آینده برای گوشی‌های سری گلکسی S22 در کشورهای دیگر منتشر شود.

در صورتی که دوست دارید بدانید چطور می‌توان نصب آپدیت آزمایشی One UI 6.0 سامسونگ را روی دستگاه‌های واجد شرایط اما در کشورهای پشتیبانی نشده انجام داد، مطلب زیر برای شما مفید است:

آموزش ویدئویی نصب آپدیت One UI 6.0 بتا روی گلکسی A54 و سری گلکسی S23

آپدیت One UI 6.0 با پنل تنظیمات سریع کاملاً بازطراحی شده، طراحی نوتیفیکیشن‌های جدید، نرم‌افزارهای بهبودیافته سامسونگ، ویجت پخش‌کننده موسیقی بازطراحی‌شده و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر همراه است.

نظر شما درباره عملکرد سامسونگ در زمینه عرضه آپدیت اندروید ۱۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)