حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های موتورولا Moto Tab G84 فاش شد: زمان زیادی تا رونمایی نمانده است

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

قرار است در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) گوشی هوشمند موتورولا Edge 40 Neo در کشور هند معرفی شود. این کمپانی به تازگی گوشی های Moto G54 5G و Moto G84 5G را در هند رونمایی کرده است. هم اکنون، یک افشاگر قابل اعتماد رندر های تبلت موتورولا Moto Tab G84 را به اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که این دستگاه جانشین Moto Tab G70 خواهد شد.

رندر های موتورولا Moto Tab G84 جزئیات طراحی این تبلت را فاش کرد

گوشی های جدید موتورولا، به رشد این شرکت کمک کرده است. موتورولا تلفن های هوشمندی را در بخش های مختلف عرضه کرده تا مشتریان را به سوی خود جذب کند‌. گزارش جدیدی منتشر شده که رندر های موتورولا Moto Tab G84 را نشان می‌دهد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده تأیید می‌کند که این تبلت حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر خواهد داشت. اگر این دستگاه را به طور افقی نگه دارید، دوربین سلفی در حاشیه بالایی خودنمایی می‌کند. این برند متعلق به لنوو، تبلت آینده خود را به چهار اسپیکر مجهز کرده که در بالا و پایین قابل مشاهده است.

رندر Tab G84

همان طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، قاب پشتی Tab G84 از جنس فلز است. لوگو موتورولا در مرکز قاب پشتی و به طور افقی قرار گرفته است. Dolby Atmos و JBS نیز روی تبلت دیده می‌شوند که نشان‌دهنده مشارکت موتورولا با آن ها در توسعه این تبلت است. یک بریدگی در قاب پشتی Moto G84 دیده می‌شود. احتمالا این بریدگی برای قرارگیری قلم در نظر گرفته شده است.

رندر Moto Tab G84

رندر Moto Tab G84

موتورولا Tab G84 تنها به یک لنز دوربین مجهز است‌. این دوربین به همراه یک فلاش LED درون ماژول مستطیلی شکل این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. پین pogo در پایین تبلت نشان دهنده پشتیبانی از صفحه کلید و سایر لوازم جانبی است. متاسفانه اطلاعاتی درباره مشخصات و قیمت این تبلت منتشر نشده است. Moto Tab G70 در ژانویه ۲۰۲۲ و در کشور هند معرفی شد. پس از آن نیز Moto Tab G62 LTE در آگوست ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شد. مدت هاست که قرار است تبلت های موتورولا به روزرسانی شوند.

Motorola Tab G84

موتو تب جی ۸۴ احتمالا قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار خواهد داشت

موتورولا Tab G70 به یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS LCD با وضوح 2K مجهز بود. این دستگاه نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Helio G90T تأمین می‌کند. این محصول از باتری پرظرفیت ۷,۵۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. موتورولا این تبلت را با قیمت ۲۱,۹۹۹ روپیه معادل ۲۶۴ دلار (برای نسخه ۴ گیگابایت رم +  ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی) عرضه کرد. بنابراین انتظار می‌رود که Moto Tab G84 با قیمتی کمتر از ۲۵,۰۰۰ روپیه (۳۰۰ دلار) وارد بازار شود.

تبلت موتورولا Moto Tab G70 با Helio G90T رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی