حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیم کوک از کدام رنگ آیفون 15 پرو مکس استفاده می‌کند؟

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، چهره ها

اگر برای خرید یک iPhone 15 Pro یا iPhone 15 Pro Max آماده هستید، سخت‌ترین تصمیمی که برای گرفتن آن باقی مانده است، یک تصمیم آشناست؛ اینکه کدام رنگ را باید انتخاب کنید؟ تیم کوک، مدیرعامل اپل، به‌تازگی در یک مصاحبه بیان کرده است که یک آیفون 15 پرو مکس با رنگ Natural Titanium را برای خود انتخاب کرده، اما درعین‌حال می‌گوید انتخاب رنگ «تصمیم سختی» بوده است.

رنگ آیفون 15 پرو مکس تیم کوک

این معضلی است که حتی تیم کوک، مدیرعامل اپل، نیز باید با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، بنابراین جالب است که ببینیم او هنگام انتخاب مدلی برای خود، کدام رنگ آیفون 15 پرو مکس را انتخاب کرده است.

گاهی اوقات ما نمی‌دانیم که مدیران اپل کدام آیفون را به‌عنوان گوشی اصلی خود استفاده می‌کنند، اما تیم کوک اخیرا جزئیات این مورد را در مصاحبه‌ای که در شبکه اجتماعی X منتشر شد، به‌اشتراک گذاشته است.

او در مصاحبه خود بیان کرد: «من آن را دوست دارم، اما به شما می‌گویم، تصمیم سختی بود زیرا آبی واقعاً توجه من را جلب کرد، سفید واقعاً توجه من را جلب کرد، مشکی واقعاً توجه من را جلب کرد.»

کوک با فهرست کردن ماهرانه هر یک از رنگ‌های موجود، می‌گوید که به Natural Titanium متعهد است: «بنابراین سخت بود، اما درنهایت به آن رسیدم.»

 

در این مصاحبه متوجه می‌شویم که کوک تصمیم سختی برای انتخاب خود داشته اما، همان‌طور که در دیدید، او سرانجام رنگی را برگزیده که شاید اولین انتخاب همه نباشد؛ تیتانیوم طبیعی.

اگرچه کوک برای انتخاب رنگ مشکل داشته است، اما می‌توانیم از یک چیز کاملاً مطمئن باشیم؛ او مانند بسیاری از طرفداران اپل در خارج از ایران صبح زود بیدار نمی‌شود تا پیش‌خرید جدیدترین آیفون خود را با تمامی مشکلات خود ثبت کند. می‌دانیم که برخی از کسانی که در سحر از خواب بیدار شده‌اند، متوجه شدند که فروشگاه آنلاین اپل و برنامه اپل استور آن‌طور که باید عمل نمی‌کنند.

رنگ آیفون 15 پرو مکس تیم کوک

رنگ آیفون 15 پرو مکس تیم کوک

مدل‌های iPhone 15 Pro اولین آیفون‌هایی هستند که از شاسی تیتانیومی هستند با فضای داخلی آلومینیومی بازطراحی‌شده بهره می‌برند که این گوشی‌ها را به سبک‌ترین مدل‌های آیفون پرو تبدیل می‌کند.

احتمالاً کوک نسبت‌به اکثر مردم زمان بیشتری برای انتخاب رنگ خود داشته است. کل سری آیفون 15 تاکنون پیش‌سفارش شده و اولین محموله‌ها در روز جمعه، 22 سپتامبر 2023، به‌دست خریداران می‌رسد.

نظر شما درباره انتخاب تیتانیومی طبیعی توسط مدیرعامل اپل به‌عنوان رنگ گوشی آیفون جدید وی چیست؟ شما کدام رنگ سری آیفون 15 را بیشتر می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی