حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید گیم پس ایکس باکس ارزان قیمت در ایران

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با خرید گیم پس ایکس باکس ارزان قیمت دستیابی به بیش از 100 گیم و بازی مختلف برایتان میسر خواهد شد و علاوه بر این می توانید از امکاناتی از قبیل تخفیف های ویژه نیز برخوردار شوید. کاربران کنسول های بازی PC و Xbox می توانند از گیم پس استفاده کنند. بهتر است اشاره کنیم که شما این امکان را با خرید اشتراک خاصی از گیم پس خواهید داشت که بتوانید بر روی هر دو پلتفرم ها از این سرویس جذاب استفاده کنید.

راهنمای کامل خرید گیم پس در ایران

اگر قصد خرید گیم پس در ایران را دارید بهتر است بدانید چند راهکار مختلف پیش روی شما خواهد بود:

  1. ۱- وارد سایت مایکروسافت شده و کیف پول خود را شارژ کنید و از قسمت فروشگاه Xbox که بر روی کنسول وجود دارد و یا حتی از بخش فروشگاه مایکروسافت بر روی PC اشتراک گیم پس مورد نظرتان را خریداری کنید.
  2. ۲- می توانید کد مستقیم اشتراک را از طریق سایت های مطمئن و معتبر خریداری کرده و سپس کد را در حساب کاربری خودتان ثبت یا ردیم کنید.
  3. ۳- برای خرید گیم پس ایکس باکس در ایران می توانید از اشتراک گذاری اکانت تان نیز استفاده کنید. در این روش می توانید از تبدیل حساب به حساب اصلی و یا هوم استفاده کنید. با این روش امکان دسترسی همه اکانت های دیگر کنسول نیز به گیم پس فراهم می شود. برای این منظور وارد بخش تنظیمات در کنسول خود شوید و بر روی گزینه General کلیک کنید. حالا با انتخاب Personalization وارد بخش My Home Xbox شده و در نهایت بر روی Make My Home Xbox کلیک و تیک آن را فعال کنید.

از کجا گیم پس بخریم؟

در رابطه با این سوال باید گفت که معتبر بودن فروشگاه مورد نظر شما بسیار حائز اهمیت است. بنابراین باید همیشه سعی کنید بهترین فروشگاه ها را انتخاب کنید. همچنین خرید گیم پس ایکس باکس ارزان قیمت را از فروشگاه هایی باید انجام دهید که مجوز لازم را داشته و به اصطلاح معتبر باشند. در این مورد می توان گفت تنها فروشگاه های دارای مجوز هستند که می توانند انواع گیم پس را با حداقل کارمزد در اختیار کاربران قرار دهند. البته ارائه این اشتراک ها باید با شفافیت کامل همراه باشند که این مساله می تواند دلیل دیگری برای انتخاب بهترین فروشگاه باشد.

کانال ها و سایت هایی وجود دارند که محصولات هکی و یا جعلی مانند گیم پس نامحدود به کاربران می فروشند که چنین فروشگاه ها بدون مجوز هستند و خرید از آنها به هیچ وجه توصیه نمی شود. اگر قصد خرید گیم پس ایکس باکس ارزان قیمت دارید لازم است قبل از انتخاب فروشگاه به موارد زیر کاملا دقت کنید:

1. مجوزهای فروشگاه:

سابقه و اعتبار فروشگاه های اینترنتی که مبادرت به فروش گیم پس می کنند عمدتا به دو مورد نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیک بستگی دارد. در صورت خرید از چنین فروشگاه هایی می توانید از پاسخگویی آنها در صورت بروز مشکلات احتمالی اطمینان داشته باشید.

2. چگونگی تهیه اشتراک ها و کدها:

با توجه به تحریم ایران از سوی بسیاری از کمپانی ها و کشورها، متاسفانه امکان خرید مستقیم گیم پس برای کاربرانی که ساکن ایران هستند وجود ندارد. برای دور زدن تحریم ها نیز روش های مختلفی وجود دارد که باید هوشیارانه عمل کنید و از فروشگاهی خرید کنید که در این مورد صادق بوده و بتواند توضیحات لازم را با صبوری ارائه دهد.

3. شفافیت کامل در فروش:

در زمان انتخاب فروشگاه به میزان شفافیت فروشنده در پاسخگویی به سوالات تان دقت کنید. فروشگاه های نامعتبر ممکن است در پاسخ به شما، جواب های گنگ و نامفهوم بدهند و یا اصلا از پاسخگویی به سوالات طفره بروند. برای خرید گیم پس ایکس باکس ارزان قیمت، فروشگاهی را انتخاب کنید که پاسخ های دقیق و قانع کننده بدهند و تمام مراحل سفارش را به صورت کامل توضیح دهند.

4. خدمات پشتیبانی و پس از فروش:

فروشگاه های نامعتبر در قبال تحویل کد و یا اکانت به کاربر مسئولیتی قبول نمی کنند. تنها با خرید از فروشگاه های دارای مجوز می توانید علاوه بر پشتیبانی فنی دائمی، گارانتی سلامت محصول را نیز دریافت کنید.

آموزش خرید گیم پس ۱ دلاری در ایران

در ادامه بحث راهنمای خرید گیم پس می توان گفت که اشتراک های مختلفی وجود دارند که گیم پس 1 دلاری در ایران یکی از آنها است. این اشتراک مدت محدودی دارد که مایکروسافت آن را با هزینه یک دلار در اختیار کاربران قرار می دهد. در صورت خرید گیم پس ۱ دلاری در ایران می توانید از تمامی قابلیت های موجود در سرویس اشتراک بازی های ویدئویی PC و Xbox استفاده کنید.

در حقیقت مایکروسافت به شما این امکان را داده است که در ماه نخست عضویت تان در اشتراک آلتیمیت به جای پرداخت کامل، تنها یک دلار برای استفاده از سرویس پرداخت کنید. این پیشنهاد تنها یک بار خواهد بود و در پرداخت های بعدی باید هزینه کامل را بپردازید. البته می توان با استفاده از روش های خاصی اکانت های یک دلاری را به صورت ماهانه تمدید کرد. برای این منظور می توانید به یکی از دو روش

  • • خرید مستقیم
  • • خرید غیر مستقیم از منابع معتبر

اقدام کنید که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

روش اول خرید مستقیم با کد ردیم یا ویزا کارت:

برای خرید گیم پس ایکس باکس ارزان قیمت به صورت شخصی باید کارت بانکی ارزی داشته باشید و یا گیفت کارت خریداری کنید. افرادی که ویزا کارت دارند می توانند برای اکتیو کردن اکانت شان مستقیما مشخصات کارت را وارد و هزینه اشتراک را پرداخت کنند. اما اگر کارت ارزی ندارید می توانید گیفت کارت خریداری کنید و کد ردیم آن را در بخش  Redeem a Gift Code اکانت تریال وارد کنید تا اشتراک تان فعال گردد.

روش دوم خرید غیرمستقیم از منابع معتبر:

برای استفاده از این سرویس بهترین توصیه، خرید از تامین کننده های اصلی است. در این خصوص وبسایت هایی مانند اکسل https://accsell.ir/ می توانند برای خرید گیم پس ۱ دلاری با حداقل هزینه به شما کمک کنند. این روش بسیار راحت است و دردسرهای تهیه ارز را ندارد. در خرید اینترنتی شما خیلی راحت خواهید بود و می توانید در عرض چند دقیقه حساب خود را تحویل بگیرید. تنها باید کنسول خود را فعال نمایید.

بهترین روش خرید گیم پس ارزان قیمت

برای عضویت در سرویس گیم پس و خرید گیم پس ایکس باکس در ایران می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید. مسلما بهترین روش خرید گیم پس ارزان قیمت، خرید از سایت اصلی مایکروسافت است. البته با توجه به تحریم های موجود در ایران برای پرداخت های آنلاین خود می توانید از گیفت کارت ها استفاده نمایید.

البته راه دیگری هم وجود دارد که می تواند ساده ترین روش به شمار آید و آن استفاده از کد دیجیتال گیم پس می باشد. شما می توانید این کدها را در انواع مختلف یک ماهه، سه ماهه و یا 12 ماهه تهیه کنید. پس از اینکه یکی از این کدها را تهیه کردید به راحتی می توانید در حساب کاربری خود در مایکروسافت آن را وارد کنید تا گیم پس شما فعال گردد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات