حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی گوشی های جدید سری W سامسونگ مشخص شد: W24 و W24 Flip از راه می‌رسند

نوشته

7 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ W24 و W24 Flip در وب سایت گواهی 3C مشاهده شدند. حدس زده می‌شد که این گوشی های هوشمند در ماه اکتبر معرفی شوند. هم اکنون اما سامسونگ تأیید کرده که تاریخ رونمایی گوشی های جدید سری W روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) خواهد بود.

گوشی های تاشو جدید سری W سامسونگ در ۲۴ شهریور معرفی می‌شوند

اکانت سامسونگ در ویبو، با انتشار پستی رسماً تاریخ رونمایی گوشی های جدید سری W را اعلام کرده است. این تلفن های هوشمند در ۱۵ سپتامبر معرفی خواهند شد. گفته می‌شود که سامسونگ W24 و W24 Flip نسخه های تغییر نام یافته Galaxy Z Fold 5 و Galaxy  Z Flip 5 هستند. این سری از گوشی های تاشو سامسونگ به دلیل مشخصات قدرتمند و طراحی خود، در صدر اخبار بوده اند. همچنین شایان ذکر است که این غول فناوری کره ای با مشارکت China Telecom با سود حاصل از فروش این گوشی های هوشمند تاشو، در امور خیریه شرکت خواهد کرد. در ادامه نگاهی به مشخصات گلکسی زد فولد ۵ می‌اندازیم.

پست سامسونگ در ویبو

مطابق با گزارش Gizmochina، گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ دارای یک صفحه نمایش ۷.۶ اینچی با وضوح ۱۸۱۲ در ۲۱۷۶ پیکسل است. تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به همراه ۱۲ گیگابایت رم، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند تاشو در سه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی عرضه می‌شود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده و به باتری ۴,۴۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. سه لنز دوربین قاب پشتی Galaxy Z Fold 5 دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین های تله فوتو و اولترا واید آن به ترتیب، به سنسور های ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند تاشو نیز رزولوشن ۱۰ مگاپیکسلی دارد.

گوشی‌های تاشو سامسونگ W23 و W23 Flip با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شدند

نظر شما درباره گوشی های هوشمند تاشو جدید سامسونگ چیست؟ آیا این سری می‌توانند موفقیت های Z Fold 4 و Z Flip 4 را تکرار کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی