حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ماکت آیفون 15 و آیفون 15 پرو تغییرات طراحی و رنگ‌بندی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، رندر

افشاگر Sonny Dickson به‌تازگی تصاویری را به اشتراک گذاشته است که ماکت ساختگی مدل‌های آیفون 15 و آیفون 15 پرو را نشان داده و نگاه دقیق‌تری به تغییرات طراحی و رنگ‌بندی گوشی‌های آینده اپل ارائه می‌دهد.

ماکت آیفون 15

این تصاویر، طراحی آیفون 15 را در پنج گزینه رنگی مختلف به‌نمایش می‌گذارد که مجموعه‌ای از گزارش‌های دیگر از سال گذشته مربوط به همین موضوع را تأیید می‌کند. همان‌طور که شایعه شده است، فریم آلومینیومی دستگاه دارای لبه‌های نرم‌تری است و به‌وضوح یک پورت USB-C را در پایین دستگاه نشان می‌دهد.

ماکت آیفون 15

ماکت آیفون 15

اپل ظاهراً درحال انتخاب پالت رنگی بی‌روح و غیراشباع‌تر برای مدل‌های آیفون 15 امسال است. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه در رنگ‌های مشکی، صورتی، زرد، آبی و سبز عرضه خواهد شد، اما چندین رنگ دیگر نیز در هفته‌های اخیر شایعه شده است.

از سوی دیگر، انتظار می‌رود که مدل‌های آیفون 15 پرو در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، مشکی و آبی عرضه شوند؛ بدون هیچ گزینه طلایی برای اولین بار پس از آیفون X. به‌غیر از قاب کمی گردتر، دکمه جدید اکشن و جایگزینی فولاد ضدزنگ با تیتانیوم در فریم دستگاه، هیچ تغییر اساسی بصری دیگری برای مدل‌های جدید آیفون رده‌بالای امسال انتظار نمی‌رود.

انتظار می‌رود که تمامی اعضای سری آیفون 15 در رویداد Wonderlust اپل در روز سه‌شنبه، 12 سپتامبر/21 شهریور معرفی شوند و احتمالاً یک هفته پس از آن نیز عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود ویژگی‌های کلیدی آیفون 15 پرو شامل دکمه Action و تراشه A17 Bionic باشد، درحالی‌که مدل‌های استاندارد آیفون 15 دارای دوربین 48 مگاپیکسلی و جزیره پویا خواهند بود.

ماکت آیفون 15 پرو

ماکت آیفون 15 پرو

نظر شما پیرامون ماکت سری iPhone 15 اپل و تغییر طراحی و رنگ‌بندی این گوشی‌های هوشمند آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی