حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زنده از Xiaomi 13T را پیش از معرفی رسمی ببینید – اختصاصی ترنجی

می‌دانیم که شیائومی برنامه دارد تا نسل جدید سری Xiaomi nT را معرفی کند. سری T پرچمدارهای این برند را می‌توان نمونه‌های اقتصادی‌تر آن‌ها دانست. به تازگی و یک منبع قابل اعتماد ما، تصاویر زنده از Xiaomi 13T را برایمان ارسال کرده است. تصویری از جعبه، طراحی کلی و رنگ‌بندی شیائومی 13T که طبق گزارش‌های قبلی و انتظاراتمان است.

تصاویر زنده از Xiaomi 13T

اولین موضوعی که در این تصاویر توجه ما را به خود جلب کرد، عدم حضور برند Leica روی جزیره دوربین است. در شایعات قبلی شنیده بودیم که دوربین Xiaomi 13T Pro با همکاری Leica توسعه داده می‌شود. اینطور که پیداست و بر اساس این تصاویر زنده، می‌توانیم تایید کنیم که Xiaomi 13T به مانند Redmi K60 Ultra با برندینگ دوربین لایکا عرضه نمی‌شود. رزلوشن دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در این تصاویر قابل مشاهده است.

رنگ سبز شیائومی 13T

رنگ سبز شیائومی 13T

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، طراحی قاب پشتی Xiaomi 13T دقیقا به مانند Redmi K60 Ultra است. با این تفاوت که روی گوشه سمت چپ و پایین قاب پشتی به جای لوگو Redmi شاهد لوگو Xiaomi هستیم.

طراحی جزیره دوربین کاملا مشابه محصول پرچمدار Redmi است و چیز زیاد دیگری روی قاب پشتی برای بررسی نیست.

نمای جلو Xiaomi 13T

نمای جلو Xiaomi 13T

در نمای جلو Xiaomi 13T باید گفت که یک نمایشگر تخت بزرگ با حاشیه کم دیده می‌شود. دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر قرار دارد که در مرکز لبه‌ی بالا جا خوش کرده است. اگر همان نمایشگر Redmi K60 Ultra هم اینجا استفاده شود، رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را خواهیم داشت.

در نهایت در تصویر زیر می‌توانید نگاهی به جعبه Xiaomi 13T داشته باشید. طراحی کاملا قابل انتظار که با توجه به ضخامت آن می‌توان گفت شیائومی همچنان و سخاوتمندانه، شارژر ۱۲۰ وات را درون جعبه و به رایگان به شما عرضه خواهد کرد.

جعبه Xiaomi 13T

جعبه Xiaomi 13T

پیش از این Redmi K60 Ultra با تراشه Dimensity 9200 Plus و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت معادل ۳۵۷ دلار در چین رونمایی شده است. فکر می‌کنید قیمت Xiaomi 13T چقدر باشد که ارزندگی خود را در بازار جهانی حفظ کند؟

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی 13T هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)