حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ درنظر دارد یک مدل گلکسی S FE را در هر سال عرضه کند؛ احتمال معرفی Galaxy Z FE در سال آینده

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گفته می‌شود که سامسونگ به‌دنبال معرفی گوشی شبه‌پرچمدار Galaxy S23 FE خود تا پیش از پایان سال جاری میلادی است. صرف‌نظر از اینکه کاربران، دیگر مانند گذشته گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را ارتقا نمی‌دهند و فروش این رده درحال کاهش است، به‌تازگی شایعه شده است که سامسونگ درنظر دارد تا با معرفی یک مدل گلکسی S FE به‌صورت سالانه، کاهش فروش پرچمداران خود را از این طریق جبران کند.

عرضه گلکسی S FE سامسونگ به‌صورت سالانه

گزارش پیشین Counterpoint Research اشاره داشت که فروش گوشی‌های هوشمند شاهد بزرگترین کاهش در یک دوره 10 ساله خواهد بود و متأسفانه برندهای بزرگی مانند سامسونگ نیز قربانی این افت فروش است.

حال، افشاگر Revegnus اخیرا اشاره کرده است که سامسونگ قصد دارد به‌صورت سالانه یک مدل از سری گوشی‌های هوشمند شبه‌پرچمدار Galaxy S FE خود را عرضه کندو این کار را با Galaxy S23 FE شروع خواهد کرد. علاوه‌بر این، این شرکت قصد دارد روی گوشی‌های هوشمند تاشو مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز کار کند که هنوز شاهد قیمت بالایی در این بخش هستیم، اما این اتفاق پس از عرضه گلکسی Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 رخ خواهد داد. مشابه نام گلکسی S FE، سامسونگ ممکن است خط تولید جدیدی به نام Galaxy Z FE را نیز معرفی کند.

عرضه گلکسی S FE سامسونگ به‌صورت سالانه

عرضه گلکسی S FE سامسونگ به‌صورت سالانه

درحالی‌که آخرین شایعه در مورد هیچ مشخصاتی اظهارنظر نمی‌کند، در گذشته شاهد بودیم که گلکسی S20 FE و گلکسی S21 FE مشخصات داخلی پرچمداران را با قیمت بسیار پایین‌تری نسبت‌به آن‌ها ارائه می‌کنند. بااین‌حال، این کاهش قیمت نقاط ضعفی نیز دارد، مانند استفاده از یک شاسی پلاستیکی به‌جای آلومینیوم و سیستم دوربین کمی ضعیف‌تر.

معرفی گلکسی S20 FE موفقیت چشمگیری را برای سامسونگ به‌ارمغان آورد و به‌لطف نسبت قیمت به عملکرد خود، فروش آن از مرز 10 میلیون دستگاه عبور کرد و نشان داد که مدل‌های بعدی نیز قطعاً می‌توانند به شکل‌گیری آینده این شرکت در سال‌های پیش‌رو کمک کنند.

نظر شما درباره عرضه یک مدل گلکسی اس FE سامسونگ به‌صورت سالانه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی