حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ پرو فاش شد: فریم تیتانیومی و ارتباط ماهواره ای

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

گفته می‌شود که شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ پرو در دست توسعه هستند. انتظار می‌رود که این دو مدل در ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی شوند. این سری، شامل مدل قدرتمندتر Xiaomi 14 Ultra نیز می‌شود. احتمالا این تلفن هوشمند در مارس ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. گزارش هایی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه ویژه ای از Xiaomi 14 Pro وجود خواهد داشت. هم اکنون، افشاگر چینی اطلاعات یعنی Digital Chat Station، برخی از مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ پرو را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ پرو توسط DCS به اشتراک گذاشته شد

بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی Digital Chat Station، نسخه ویژه شیائومی ۱۴ پرو دارای روکش شیشه‌ای نانوسرامیکی برای محافظت از نمایشگر، فریمی از آلیاژ تیتانیوم و پنل پشتی سرامیکی خواهد بود. این افشاگر اطلاعات همچنین ادعا می‌کند که این پرچمدار آینده شیائومی از قابلیت ارتباط ماهواره ای برخوردار خواهد بود. DCS اشاره می‌کند که این محصول از تراشه SM8650 بهره مند خواهد بود. این چیپست، همان اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده شیائومی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار باشد. این دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

Xiaomi 13 Pro

با توجه به روند فعلی گوشی های پرچمدار در چین، به نظر می رسد که Xiaomi 14 Pro، اولین گوشی این شرکت با برند شیائومی خواهد بود که به ۱۴ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی UFS 4.0، مجهز می‌شود. مطابق با گزارش Thetechoutlook، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند پرچمدار از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX989، برای دوربین اصلی استفاده کند. دوربین اولترا واید این دستگاه نیز از سنسوری با وضوح مشابه استفاده خواهد کرد. انتظار داریم که Xiaomi 14 Pro به یک دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی نیز مجهز شود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری MIUI 15 برخوردار خواهد بود.

اولین گوشی با MIUI 15 احتمالا شیائومی ۱۴ خواهد بود

با توجه به مشخصات کلیدی فاش شده شیائومی ۱۴ پرو، نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی