حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی پد ۶ مکس با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

در آوریل سال جاری میلادی بود که تبلت های Xiaomi Pad 6 و Pad 6 Pro معرفی شدند. پس از عرضه این دو دستگاه، متوجه شدیم که شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از سومین عضو سری Pad 6 است. چندی پیش، شیائومی پد ۶ مکس در میان داده های 3C مشاهده شد. این دستگاه به تازگی در بنچمارک Geekbench ظاهر شده است‌.

بسیاری از مشخصات شیائومی پد ۶ مکس مشابه نسخه پرو است

همان طور که اشاره شد، تبلت شیائومی پد ۶ مکس چندی پیش موفق به دریافت گواهینامه 3C شد. گواهی مذکور تایید کرد که این دستگاه از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. هم اکنون، لیست بنچمارک Geekbench این تبلت به اشتراک گذاشته شده است. گیک بنچ نشان می‌دهد که شیائومی پد ۶ مکس (2307BRPDCC) از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار خواهد بود. گران قیمت ترین نسخه این تبلت، به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز می‌شود. این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 14 برخوردار خواهد بود. Pad 6 Max پس از گذراندن تست های تک هسته ای موفق به دریافت امتیاز ۱,۷۵۲ شده است. این دستگاه در بخش «چند هسته ای» نیز امیتاز ۴,۶۱۸ را ثبت کرده است.

پد ۶ مکس در میان داده های گیک بنچ

گفته می‌شود که Xiaomi Pad 6 Max از همان مشخصات Pad 6 Pro برخوردار بوده، با این تفاوت که صفحه نمایش بزرگتری دارد. Digital Chat Station ادعا می‌کند که این تبلت آینده شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی خواهد بود. پد ۶ پرو از نمایشگر ۱۱ اینچی برخوردار است. با توجه به آنکه گفته می‌شود Pad 6 Max و Pad 6 Pro مشخصات مشابهی دارند، می‌توان انتظار داشت که این تبلت آینده شیائومی از دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و اسپیکر های استریو برخوردار باشد. احتمالا پد ۶ مکس از باتری پرظرفیت ۸,۶۰۰ میلی آمپری برخوردار خواهد بود.

تبلت Xiaomi Pad 6 Max احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد

مطابق با منبع این گزارش، می‌توان انتظار داشت که شیائومی پد ۶ مکس با حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. همان‌طور که قبلاً گواهی 3C فاش کرده، این تبلت از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این محصول، چندی پیش نیز در میان داده های گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد. گواهی مذکور، نام این تبلت را تأیید کرده و همچنین فاش کرد که از بلوتوث نسخه ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر، تاریخ معرفی Xiaomi Pad 6 Max مشخص نیست. اما انتظار می‌رود که این تبلت به همراه ردمی کی ۶۰ اولترا و شیائومی میکس فولد ۳ در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی شود.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این تبلت آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی