حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نوتیفیکیشن بار One UI 6 (آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ) را پیش از معرفی ببینید

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

رابط کاربری One UI 6.0 سامسونگ به نوعی تعبیر این شرکت از اندروید ۱۴ گوگل خواهد بود. هنوز اطلاعات زیادی درباره آن نداریم و نسخه آزمایشی آن هم منتشر نشده است. با این حال اگر کنجکاو هستید، می‌توانید اینجا طراحی نوتیفیکیشن بار One UI 6 (آپدیت اندروید ۱۴ سامسونگ) را پیش از معرفی ببینید.

طراحی نوتیفیکیشن بار One UI 6

تصویر غیررسمی منتشر شده که به نوتیفیکیشن بار و تنظیمات سریع One UI 6.0 سامسونگ منتسب است، به ما می‌گوید کاربران این برند کره‌ای با دریافت آپدیت جدید شاهد نمای به‌روزی در این بخش پرکاربرد خواهند بود.

طراحی نوتیفیکیشن بار One Ui 6.0 سامسونگ در اندروید ۱۴

طراحی نوتیفیکیشن بار One UI 6.0 سامسونگ در اندروید ۱۴

حتما می‌دانید که طراحی بخش تنظیمات سریع و نوتیفیکیشن‌بار رابط کاربری سامسونگ با رابط کاربری اندروید کاملا متفاوت است. همین روال در وان‌یو‌آی ۶ ادامه دارد ولی نسبت به One UI 5.0 کمی تفاوت دارد.

باید گفت بخش نوتیفیکیشن‌بار تقریبا به مانند گذشته است و تغییرات جزئی وجود دارد. با این حال بخش تنظیمات سریع کاملا متفاوت شده است. سامسونگ اینجا تنظیمات پرکاربرد مثل وای‌فای و بلوتوث را در کادر مجزایی قرار می‌دهد. همچنین تنظیمات پرکاربرد نمایشگر را زیر نوار تنظیم روشنایی قرار خواهد داد.

به صورت کلی این تغییر طراحی یک “بهبود” محسوب می‌شود و نمی‌توان به آن عنوان یک طراحی کاملا جدید را نسبت داد. البته توجه داشته باشید که این تصویر غیرررسمی است و نمی‌توان خیلی دقیق روی آن صحبت کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این تغییر طراحی برای شما جذاب باشد؟

آپدیت One UI 6.0 برای این گوشی های محبوب سامسونگ عرضه نمی‌شود

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)