حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایرتگ 2 اپل احتمالا سال آینده معرفی خواهد شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، گجت‌های داغ

بر اساس گزارش جدید تحلیلگر مینگ چی کو، تأمین‌کنندگان اپل احتمالاً تولید انبوه ایرتگ 2 را از سه‌ماهه چهارم سال 2024 آغاز خواهند کرد. AirTag فعلی در آوریل 2021 عرضه شد و قیمت آن 29 دلار است.

ایرتگ 2 اپل

کو اولین بار پیش‌بینی کرد که اپل ممکن است AirTag 2 را در ژوئن سال گذشته معرفی کند. در آن زمان، این تحلیلگر بیان داشت که تخمین‌های عرضه نسل اول این گجت هوشمند حدود 20 میلیون در سال 2021 و 35 میلیون در سال 2022 خواهد بود. کو در آن گزارش گفت: «اگر عرضه AirTag به رشد خود ادامه دهد، من معتقدم اپل نسل دوم آن را توسعه خواهد داد.»

ظاهراً این دقیقاً همان چیزیست که اتفاق افتاده است. امروز در پست جدیدی در توییتر، کو گفت که معتقد است AirTag 2 در سه‌ماهه چهارم سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید.

کو می‌گوید: «من معتقدم که محاسبات فضایی اکوسیستم جدیدی است که اپل می‌خواهد با استفاده از Vision Pro به‌عنوان هسته‌ای برای ادغام دستگاه‌های دیگر، ازجمله AirTag 2، بسازد.»

ایرتگ 2 اپل

ایرتگ 2 اپل

این اولین باری نیست که کو در مورد ایده اپل برای به‌روزرسانی خطوط تولید دیگر خود برای ادغام با Vision Pro صحبت می‌کند. به‌عنوان‌مثال، او گزارش داده است که آیفون 15 شامل یک تراشه پیشرفته Ultra Wideband برای ایجاد یک اکوسیستم رقابتی پیرامون Vision Pro است.

نسخه فعلی AirTag دارای یک تراشه U1 برای ردیابی مکان و یافتن دقیق اشیاء است. نسخه ارتقا یافته احتمالاً شامل مدل جدیدی از این تراشه می‌باشد که احتمالاً U2 نام خواهد داشت.

اگر اپل قصد دارد AirTag 2 را برای سال آینده معرفی کند، انتظار داریم در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد ویژگی‌ها و تغییرات آن منتشر شود.

نظر شما پیرامون احتمال معرفی ایرتگ 2 اپل در سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی