حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی Tab S9 FE فاش شد: بسیار بیشتر از Tab S7 FE

نوشته

8 ماه قبل | یک دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

اولین جزئیات در مورد قیمت گلکسی Tab S9 FE فاش شده است. متاسفانه قیمت این دستگاه برای طرفداران تبلت های اندرویدی چندان خوشایند نخواهد بود. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که تبلت Fan Edition سال ۲۰۲۳ سامسونگ با قیمتی بیشتر از Galaxy Tab S7 FE به بازار عرضه خواهد شد.

گلکسی Tab S9 FE قیمتی معادل ۷۶۰ دلار خواهد داشت؟

اگر اطلاعات فاش شده دقیق باشد، قیمت نسخه وای فای گلکسی Tab S9 FE با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی معادل ۶۳,۰۰۰ روپیه (۷۶۰ دلار) خواهد بود. این تبلت Fan Edition آینده سامسونگ در رنج قیمتی مشابه با نسخه پایه گلکسی تب اس ۹ قرار می‌گیرد. نکته عجیب آن است که Tab S9 FE یک تبلت میان رده است. اما تب اس ۹ استاندارد یک دستگاه بالارده محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که قیمت تب اس ۹ اف ای حدود ۴۰ دلار کمتر از تب اس ۹ خواهد بود. این قیمت Tab S9 FE با توجه به تغییر اخیر ساختار سامسونگ که منجر به افزایش قیمت برخی از محصولات گلکسی در بازار های خاص می‌شود، چندان دور از ذهن نیست.

Galaxy Tab S9 Ultra

متاسفانه نمی‌دانیم که اطلاعات مربوط به قیمت Galaxy Tab S9 FE از طریق منابع نزدیک به سامسونگ به دست آمده یا از طریق خرده فروشان. به نظر می‌رسد که این قیمت از سوی خرده فروشان اعلام شده و تبلت مورد بحث، آنقدر قیمت نخواهد داشت. برای مقایسه، Galaxy Tab S7 FE با ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و اتصال Wi-Fi در تابستان ۲۰۲۱ با قیمت ۵۳۰ دلار به فروش رسید. Galaxy Tab S8 نه ماه پس از Tab S7 FE معرفی شد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این تبلت با قیمت ۷۰۰ دلار راهی بازار شد. واضح است که تفاوت قیمت قابل توجهی بین آن و مدل FE وجود دارد.

قیمت نسخه پلاس

همان طور که SamMobile اشاره می‌کند، این افزایش قیمت فرضی گلکسی تب اس ۹ اف ای همچنین سوالاتی را در مورد تب اس ۹ اف ای پلاس ایجاد می‌کند. با وجود آنکه هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه پلاس وجود ندارد، اما بر فرض صحیح بودن قیمت فاش شده Tab S9، نسخه پلاس این دستگاه قیمتی نزدیک به ۹۹۹ دلار خواهد داشت.

تبلت گلکسی Tab S7 FE سامسونگ با تراشه‌ اسنپدراگون ٧۵٠ جی معرفی شد

نظر شما درباره این اطلاعات فاش شده چیست؟ آیا واقعاً تبلت های آینده سامسونگ تا این اندازه گران خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

دقیقا درسته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی