حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G14 با تراشه Unisoc و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

همان طور که برنامه ریزی شده بود، موتورولا از گوشی Moto G14 در کشور هند رونمایی کرد. این دستگاه، یک تلفن هوشمند اقتصادی است که جانشین Moto G13 خواهد شد. موتو جی ۱۴ با همان قیمت نسل قبل عرضه شده و دارای صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر و تراشه ای سریع تر است.

موتورولا Moto G14 از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

موتورولا Moto G14 همانند اکثر گوشی های هوشمند این روز های بازار، از فریم تخت برخوردار است. این تلفن هوشمند به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح FullHD+ مجهز شده است. دوربین سلفی این دستگاه درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. Motorola Moto G14 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه Unisoc T616 تامین می‌کند. این دستگاه از رم های LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 برخوردار است. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار بوده؛ و موتورولا تضمین می‌کند که یک آپدیت اساسی اندروید و سه سال به روز رسانی های امنیتی را برای آن عرضه کند.

Moto G14

دو لنز دوربین در قاب پشتی Moto G14 دیده می‌شود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند مقرون به صرفه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم آن (که از نوع ماکرو است) از سنسور ۲ بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه نیز از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. از دیگر ویژگی های جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه موتورولا می‌توان به برخورداری از سنسور اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی متری صدا درگاه کارت حافظه microSD و استاندارد IP52 (مقاومت در برابر پاشش آب) اشاره کرد. Motorola Moto G14 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

Moto G14

قیمت موتو جی ۱۴

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این گوشی هوشمند با قیمت ۹,۹۹۹ روپیه (۱۲۱ دلار) قابل تهیه خواهد بود. موتورولا Moto G14 را می‌توان در دو رنگ خاکستری و آبی آسمانی تهیه کرد. کاربران می‌توانند از همین امروز اقدام به پیش سفارش این تلفن هوشمند از طریق وب‌سایت Flipkart، کنند. فروش رسمی این دستگاه نیز از ۸ آگوست (۱۷ مرداد) آغاز خواهد شد.

۳ گوشی ارزان مدل ۲۰۲۳ موتورولا معرفی شدند: Moto G13 و G23 در کنار Moto E13

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی