حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر تبلیغاتی Moto G14 موتورولا مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

موتورولا Moto G14 جانشین گوشی محبوب Moto G13 خواهد بود. قرار است که این تلفن هوشمند در تاریخ ۱ آگوست (۱۰ مرداد) و در کشور هند معرفی شود. در گذشته، موتورولا برخی از ویژگی های این گوشی هوشمند آینده خود را به اشتراک گذاشته بود. هم اکنون اما تصاویر تبلیغاتی Moto G14 فاش شده است.

تصاویر تبلیغاتی Moto G14 به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه UniSoC اشاره می‌کند

تصاویر تبلیغاتی Moto G14 موتورولا، برخی از ویژگی های هیجان انگیز این تلفن هوشمند را فاش می‌کند. هم اکنون می‌دانیم که این گوشی آینده موتورولا از تراشه هشت هسته ای UniSoC T616 برخوردار خواهد بود. در قاب پشتی موتو جی ۱۴ یک ماژول دوربین مستطیلی شکل دیده می‌شود. در این ماژول، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار گرفته است. انتظار می‌رود که این دستگاه با برخورداری از استاندارد IP52، در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

تراشه Moto G14

این گوشی هوشمند آینده موتورولا از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD با وضوح FullHD+ برخوردار خواهد بود. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار گرفته است. Moto G13 از نمایشگری با وضوح HD+ برخوردار بود. استفاده از صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر، نوید تصاویری واضح تر را می‌دهد؛ و همچنین باعث بهبود تجربه کلی کاربر خواهد شد.

دوربین موتو جی ۱۴

موتورولا جی ۱۳ از تراشه مدیاتک Helio G85 برخوردار بود. با وجود آنکه ممکن است استفاده از تراشه UniSoC T616، یک پسرفت به نظر برسد اما در حقیقت عملکرد CPU این دو تراشه کاملا مشابه است. البته از نظر عملکرد گرافیکی، Helio G85 بهتر خواهد بود. موتورولا فاش کرده که Moto G14 از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 و ۴ گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. این تلفن هوشمند از کارت حافظه microSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به برخورداری از اسپیکر های استریو با پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد.

Motorola Moto G14

همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، دو لنز دوربین در قاب پشتی Moto G14 دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از نوع ماکرو خواهد بود. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و به وسیله آداپتور ۲۰ واتی شارژ می‌شود. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید برخوردار خواهد بود. موتورولا تضمین می‌کند که Moto G14 یک آپدیت اندروید را دریافت کرده و تا ۳ سال نیز به روز رسانی های امنیتی، برای آن عرضه شود.

۳ گوشی ارزان مدل ۲۰۲۳ موتورولا معرفی شدند: Moto G13 و G23 در کنار Moto E13

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی