حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی ۱۱ 4G با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

گوشی ریلمی ۱۱ 4G در ویتنام معرفی شد. این دستگاه، جدیدترین تلفن هوشمند سری Realme 11 است. گوشی مذکور، جانشین ریلمی ۱۰ 4G خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات این محصول بیندازیم.

نسخه 4G ریلمی ۱۱ از تراشه مدیاتک Helio G99 برخوردار است

نسخه 4G ریلمی ۱۱ از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Super AMOLED با رزولوشن FullHD+ برخوردار است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند درون یک پانچ هول و در سمت چپ بالای نمایشگر دیده می‌شود. صفحه نمایش این دستگاه، رفرش ریت ۹۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. Realme 11 4G دارای یک قاب پشتی گرادیانی و ماژول دوربین دایره ای شکل است. سنسور اثر انگشت این دستگاه، بر روی دکمه پاور تعبیه شده است. صفحه نمایش این گوشی هوشمند توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

Realme 11 4G

دو لنز دوربین در قاب پشتی Realme 11 4G قرار دارد. دوربین اصلی این دستگاه از یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین ثانویه نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. تراشه مدیاتک Helio G99 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین گوشی ریلمی را بر عهده دارد. این همان تراشه ای است که در Realme 10 نیز به کار گرفته شده بود. ریلمی ۱۱ 4G از ۸ گیگابایت رم + ۸ گیگابایت رم مجازی برخوردار بوده؛ و از حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۷ واتی (از طریق درگاه USB type-C) پشتیبانی می‌کند.

قیمت Realme 11 4G

همان طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، جدیدترین تلفن هوشمند ریلمی به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Realme UI 4.0 بهره می‌برد. Realme 11 4G در دو رنگ مشکی و طلایی به دست کاربران خواهد رسید. نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این تلفن هوشمند قیمتی معادل ۳۱۲ دلار داشته و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۳۳۷ دلار عرضه می‌شود.

گوشی ریلمی 10 با تراشه Helio G99، نمایشگر 90 هرتزی و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره Realme 11 4G چیست؟ چه گوشی بهتری را در این رنج قیمتی می‌شناسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی