حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate X3 Pro 5G احتمالا سیزدهم مرداد ماه معرفی خواهد شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

در چهارم آگوست (۱۳ مرداد)، کنفرانس توسعه دهندگان هواوی برگزار خواهد شد. می‌دانیم که در این رویداد شاهد معرفی Harmony OS 4.0 خواهیم بود. گمانه زنی های جدید اما حاکی از آن است که در این رویداد از گوشی های جدید سری Mate نیز رونمایی می‌شود. یکی از این تلفن های هوشمند آینده هواوی، Mate X3 Pro 5G نام خواهد داشت.

هواوی Mate X3 Pro به همراه چند گوشی دیگر به زودی معرفی خواهد شد

گفته می‌شود که هواوی از سه دستگاه جدید با نام Mate 60 4G، میت ۶۰ 5G و Mate X3 Pro 5G رونمایی خواهد کرد. برخی از مشخصات مدل های میت ۶۰ به بیرون درز کرده است. متاسفانه اما هنوز اطلاعاتی درباره میت ایکس ۳ پرو فاش نشده. تنها چیزی که درباره این تلفن هوشمند می‌دانیم، آن است که از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهد کرد. همان طور که می‌دانید، گوشی تاشو میت هواوی که در نیمه اول سال جاری میلادی معرفی شد، یک دستگاه 4G بود‌‌. این تلفن هوشمند تاشو از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. اما گفته می‌شود که Mate X3 Pro 5G از تراشه جدید تر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار خواهد بود.

هواوی Mate X3

Huawei Mate X3

همان طور که از نام این تلفن هوشمند آینده هواوی مشخص است، یک نسخه به روز شده از Mate X3 خواهد بود. به یاد داشته باشید که میت ایکس ۳ یک گوشی تاشو سبک وزن است که تنها ۲۳۹ گرم وزن دارد که آن را باریک تر و سبک تر از آیفون ۱۴ پرو مکس اپل می‌کند. احتمالا این ویژگی ها در میت ایکس ۳ پر‌و نیز حفظ خواهد شد.

مطابق با گزارش Gizmochina، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو آینده هواوی با گوشی های تاشو جدیدی که اخیراً معرفی شده اند، به رقابت بپردازد. از رقبای Mate X3 Pro 5G می‌توان به گلکسی زد فولد ۵، آنر مجیک وی ۲ و Vivo X Fold 2 اشاره کرد. در آینده ای نزدیک (ماه آگوست) گوشی های تاشویی مانند Oppo Find N3 و Xiaomi MIX Fold 3، به این رقابت خواهند پیوست.

هواوی Mate X3 معرفی شد: سبک ترین و باریک ترین گوشی تاشو جهان!

نظر شما چیست؟ آیا هواوی می‌تواند محصولی را معرفی کند که رقبا را به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی