حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی شیائومی میکس فولد 3 با همکاری Leica در ماه آینده میلادی رسما تأیید شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

سال گذشته در آگوست 2022، شیائومی از نسل دوم گوشی تاشو خود با نام Mix Fold 2 رونمایی کرد که همچنان آخرین پرچمدار تاشو این شرکت نیز محسوب می‌شود. حال، درست یک روز پس از معرفی گوشی‌های Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 سامسونگ، شیائومی با انتشار یک پوستر رسماً تأیید کرد که سومین گوشی تاشو خود با نام میکس فولد 3 را با همکاری لایکا در ماه آگوست معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه با طراحی نازک و سبک درکنار بهره‌مندی از ترکیب دوربین قدرتمند و لنز پریسکوپی همراه شود.

معرفی شیائومی میکس فولد 3

امروز صبح، شیائومی در صفحه رسمی Weibo خود اعلام کرد که پرچمدار کاملاً جدید تاشو Mix Fold 3 خود را در آگوست 2023 با همکاری Leica Image Optics معرفی خواهد کرد.

در این اعلامیه، مقام رسمی شیائومی بیان کرد: «با تلاش مشترک شیائومی و لایکا، ما با موفقیت جدیدترین راه‌حل دوربین چهارگانه Leica Image Optics را در ساختار بدنه نازک و قوی MIX Fold 3 ایجاد کردیم. این پرچمدار حاصل همکاری بین دو طرف، در ماه آگوست معرفی خواهد شد.»

به‌طور خلاصه، هر دو طرف (شیائومی و لایکا) همکاری کرده‌اند تا ترکیب دوربین چهارگانه را برای Xiaomi Mix Fold 3 ارائه کنند. علاوه‌بر این، ساختار بدنه در این پرچمدار تاشو در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود.

معرفی شیائومی میکس فولد 3

معرفی شیائومی میکس فولد 3

همچنین فناوری دوربین چهارگانه در MIX Fold 3 نیز به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است، ازجمله موتورهای OIS کوچک، لنزهای بسیار نازک، ماژول‌های تله‌فوتوی پریسکوپی کوچک و طراحی انباشته که با موفقیت در دوربین چهارگانه اپتیکال لایکا ادغام شده‌اند.

پیش از این نیز فاش شده بود که MIX Fold 3 احتمالاً دارای یک شیشه منحنی سفید رنگ در قسمت پشتی خواهد بود. این گوشی شامل یک دوربین چهارگانه با فوکوس مرکزی پرتره 3.2 برابر و یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی 5 برابر است. این دستگاه همچنین از طراحی جدید لولای قطره‌ای استفاده می‌کند تا مقاومت را افزایش دهد و درعین‌حال زیبایی بدنه را همچنان نازک و سبک نگه می‌دارد.

شایعه شده است که MIX Fold 3 از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، چیپست این دستگاه تاشو احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 2 از کوالکام خواهد بود.

انتظار می‌رود در روزهای آینده، شیائومی نکات بیشتری را در مورد Mix Fold 3 آینده خود فاش کند.

دیدگاه شما پیرامون معرفی شیائومی میکس فولد 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی