حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Tab P12 با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، لنوو

سال ۲۰۲۱ میلادی بود که تبلت P12 Pro معرفی شد. در حال حاضر نیز لنوو Tab P12 به همراه M10 5G رونمایی شده است. Tab M10 5G در اوایل ماه جاری میلادی و در کشور هند معرفی شده بود.

تبلت Tab P12 لنوو از نمایشگر ۱۲.۷ اینچی برخوردار است

لنوو Tab P12 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۷ اینچی LTPS LCD با وضوح ۲۹۴۴ در ۱۸۴۰ پیکسل است. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۶۰ هرتزی و تراکم پیکسلی 273ppi را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای یک تجربه صوتی فراگیر، این تبلت به بلندگوهای Quad JBL مجهز شده است. این محصول از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با میدان دید فوق العاده و سنسور RGB برخوردار است. دوربین موجود در قاب پشتی این دستگاه نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته ‌و از فناوری فوکوس خودکار بهره می‌برد. یک فلاش led نیز در قاب پشتی این تبلت دیده می‌شود.

Lenovo Tab P12

تراشه ۸ هسته ای مدیاتک دیمنسیتی ۷۰۵۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Lenovo Tab P12 را بر عهده دارد. پردازنده مرکزی این تراشه شامل ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. جدیدترین تبلت لنوو به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه سیستم عامل اندروید برخوردار است. وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند که این تبلت تا دو سال موفق به دریافت آپدیت های اساسی اندروید خواهد شد. انتظار می‌رود که تا چهار سال نیز به روز رسانی های امنیتی برای این محصول ارائه شود.

Lenovo Tab P12

تبلت لنوو Tab P12 در دو نسخه عرضه می شود. یک نسخه دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بوده؛ و نسخه دیگر از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است. این محصول از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند. سنسور های مختلفی مانند حسگر شتاب‌ سنج G، سنسور RGB، ژیروسکوپ و قطب‌نمای الکترونیکی در این تبلت گنجانده شده است. برای امنیت بیشتر، سنسور اثر انگشت با دکمه پاور یکپارچه شده است. این تبلت از Wi-Fi 6 و وای فای دو بانده به همراه بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند. Lenovo Tab P12 دارای درگاه USB type-C 2.0 است.

این تبلت جدید لنوو به باتری پرظرفیت ۱۰,۲۰۰ میلی آمپری مجهز شده است. ادعا می‌‌شود که این دستگاه می‌تواند تا ۱۰ ساعت به پخش ویدیو ادامه دهد. Tab P12 دارای ابعاد ۱۹۰.۷×۶.۹×۲۹۳.۳ میلی متر بوده و وزن آن معادل ۶۱۵ گرم است.

تبلت لنوو Tab M10 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

لنوو Tab P12 شامل صفحه کلید و Lenovo Tab Pen Plus است. قیمت این تبلت از ۴۹۹ یورو شروع می‌شود. این محصول از جولای ۲۰۲۳ در بازار های منتخب عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این تبلت جدید لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی