حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی واچ 6 کلاسیک گلف ادیشن را در کره جنوبی معرفی کرد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

سامسونگ همراه با گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5 و سری گلکسی تب اس 9، نسل جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک خود را نیز در رویداد Galaxy Unpacked روز گذشته معرفی کرد. بااین‌حال، یک نوع دیگر از گلکسی واچ 6 وجود دارد که ممکن است بسیاری از شما درباره آن ندانید: Galaxy Watch 6 Classic Golf Edition. بله، درست است. سامسونگ نسخه محدود گلکسی واچ 6 کلاسیک گلف ادیشن را نیز معرفی کرده که متأسفانه درحال‌حاضر فقط در کره جنوبی موجود است.

گلکسی واچ 6 کلاسیک گلف ادیشن سامسونگ

تاکنون، سامسونگ تقریباً تمامی ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ خود را که عرضه شده، با یک نسخه خاص گلف ادیشن نیز همراه کرده است. بااین‌حال، نسخه ویژه معمولاً چند ماه پس از عرضه نسخه استاندارد معرفی می‌شود. این بار اما، سامسونگ گلف ادیشن را درکنار مدل‌های استاندارد در کره جنوبی معرفی کرده است که خبر خوبی برای دوستداران گلف به‌شمار می‌رود. با توجه به سابقه سامسونگ، Galaxy Watch 6 Classic Golf Edition بایستی در چند ماه آینده وارد بازارهایی مانند ایالات‌متحده، کانادا و اروپا شود.

Galaxy Watch 6 Classic Golf Edition بر اساس همان مدل کلاسیک گلکسی واچ 6 ساخته شده و تنها با چند تغییر طراحی جزئی و ویژگی‌های اضافی همراه است. برای شروع، حاشیه چرخان ساعت دارای نواری سبزرنگ است که به‌نظر می‌رسد در محیط‌های تاریک، روشن می‌شود. سپس بند مخصوص وجود دارد که دارای دوخت سبز برای تأکید بر ماهیت ورزشی است. همراه با آن، شما واچ‌فیس‌های ویژه‌ای را دریافت می‌کنید که با موضوع بازی گلف مطابقت دارند. به‌علاوه، این ساعت با برنامه Smart Caddy و اشتراک رایگان همراه شده است.

نسخه محدود گلکسی واچ 6 کلاسیک گلف ادیشن سامسونگ

نسخه محدود گلکسی واچ 6 کلاسیک گلف ادیشن سامسونگ

در کره جنوبی، سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic Golf Edition را در اندازه‌های 43 و 47 میلی‌متری عرضه می‌کند. بااین‌حال، این ساعت فقط در نسخه بلوتوثی موجود است و نسخه خاص LTE آن در دسترس نیست.

قیمت مدل 43 میلی‌متری حدود 386 دلار است، درحالی‌که قیمت مدل 47 میلی‌متری حدود 408 دلار این نسخه ویژه می‌باشد. در مقایسه، نسخه استاندارد گلکسی واچ 6 کلاسیک به‌ترتیب با قیمت حدود 313 دلار و حدود 342 دلار برای مدل‌های 43 میلی‌متری و 47 میلی‌متری موجود است.

نظر شما درباره نسخه محدود گلکسی واچ 6 کلاسیک گلف ادیشن سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی