حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ریلمی پد ۲ با تراشه مدیاتک Helio G99 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، ریلمی

مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، تبلت ریلمی پد ۲ در هند معرفی شد. در کنار این محصول، گوشی هوشمند Realme C53 نیز رونمایی شده است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات جدیدترین تبلت ریلمی بیندازیم.

تبلت ریلمی پد ۲ از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند

تبلت ریلمی پد ۲، چهارمین تبلت این کمپانی پس از Realme Pad، ریلمی پد مینی و Realme Pad X است. طراحی و مشخصات جدیدترین تبلت ریلمی، نسبت به نسل قبل، ارتقاء یافته است. ریلمی پد ۲ نسبت به نسل قبلی، اندازه بزرگ تری دارد. این محصول به یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است. نمایشگر این دستگاه توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیت را داشته و صفحه نمایش حدود ۸۵ درصد از پنل جلویی تبلت را به خود اختصاص داده است ‌. پنل ۱۰ بیتی به کارگرفته شده بر روی Realme Pad 2 از رفرش ریت تطبیقی (۴۰ هرتز / ۶۰ هرتز / ۱۲۰ هرتز) برخوردار بوده و از فناوری DC dimming نیز بهره می‌برد.

Realme Pad 2

به طور کلی، فریم ریلمی پد ۲ فلت بوده و تنها خمیدگی های کوچکی در اطراف فریم این دستگاه دیده می‌شود. دوربین سلفی این تبلت وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و پر ماژول دایره ای شکل موجود در قاب پشتی نیز، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. تراشه مدیاتک Helio G99 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Realme Pad 2 را بر عهده دارد. این تبلت به طور پیش‌فرض به سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Realme UI 4.0 for Pad مجهز شده است. این رابط کاربری، ویژگی های نرم افزاری جالبی را (مانند تقسیم صفحه، پنجره‌های دوتایی، پنجره‌های انعطاف‌پذیر و Google Kids Space) در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلت ریلمی پد ۲

مشخصات کلیدی Realme Pad 2

همان طور که منبع این گزارش اشاره کرده است، تبلت ریلمی پد ۲ از چهار اسپیکر (به همراه پشتیبانی از Dolby Atmos) بهره می‌برد. یک باتری پرظرفیت ۸,۳۶۰ میلی آمپری برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این باتری در بدنه ای به ضخامت ۷.۲ میلی متر تعبیه شده است. این محصول از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت Realme Pad 2

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Realme Pad 2 با قیمت ۱۹,۹۹۹ روپیه (۲۴۵ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز قیمتی معادل ۲۲,۹۹۹ روپیه (۲۸۰ دلار) خواهد داشت. این دستگاه در دو رنگ خاکستری و سبز قابل تهیه خواهد بود. فروش ریلمی پد ۲ از ساعت ۱۲ بعد از ظهر روز ۱ آگوست (۱۰ مرداد ماه)، آغاز می‌شود.

تبلت Realme Pad رسماً معرفی شد: اولین تبلت کمپانی ریلمی

نظر شما درباره این تبلت جدید ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی