حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر فعلاً برنامه‌ای برای عرضه گوشی تاشو با فرم صدفی ندارد؛ معرفی گوشی تاشونده به خارج تا اواخر سال

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

آنر یکی از برندهایی است که با وجود تولید گوشی تاشو اما به سراغ گوشی‌های تاشو سبک Flip یا به تعبیری دیگر، “صدفی شکل” نرفته است. نقطه مقابل آنر، موتورولا است که فقط موبایل تاشو Flip دارد و نماینده‌ای در زمین Fold ها تولید نکرده است. آنطور که پیداست، تصمیم آنر پابرجاست و حتی گوشی تاشو بعدی آن‌ها یک گوشی در سبک Fold خواهد بود اما به سمت بیرون باز می‌شود.

گوشی تاشو با فرم صدفی آنر

آنر به‌تازگی از نسل جدید گوشی تاشو خود با نام Magic V2 رونمایی کرد. این گوشی به سبک تاشو افقی بوده و اولین دستگاه در نوع خود است که ضخامت‌ش در حالت بسته کمتر از 10 میلی‌متر می‌باشد.

آنر معتقد است که این یک نقطه‌عطف ویژه است و به‌زودی محبوبیت گوشی‌های عادی به‌نفع گوشی‌های تاشو مانند V2 کاهش خواهد یافت. این برند فکر می‌کند که چنین تغییری برای گوشی‌های پریمیوم حتمی است.

انتظار می‌رود چهارمین گوشی تاشو این شرکت با فرم تاشوی رو به خارج در پاییز امسال معرفی شود.

در حال حاضر این همه اطلاعاتی است که داریم. البته می‌توانیم تصور کنیم که پیشرفت‌های ایجاد شده در طراحی لولا مجیک V2 می‌تواند در گوشی‌های تاشو فرم صدفی هم استفاده شود. مهندسان آنر یک مکانیزم لولای بدون چرخ دنده با روکش آلیاژ تیتانیوم با چاپ سه‌بعدی ایجاد کردند که لولا را قوی‌تر و سبک‌تر می‌کند.

در مورد طول عمر لولا، Honor آزمایش‌های داخلی خود را انجام داده، اما فکر می‌کند که اگر کاربران و رسانه‌ها خود بتوانند قوت لولا را تایید کنند، بسیار مؤثرتر از اعلام اعداد رسمی این شرکت است.

یک فرم‌فکتور دیگر هم وجود دارد و آن تلفن‌های رول شونده است. وقتی در مورد آن صحبت شد، Honor گفت نمونه‌های اولیه آزمایشی چند برند دیگر را دیده‌ایم، اما احتمالاً آن‌ها هم قصد ندارند در مقیاس انبوه از آن دستگاه تولید کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که آنر در بازار گوشی‌های تاشو می‌تواند تهدید بزرگی برای سامسونگ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی