حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه های گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک سامسونگ فاش شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

سامسونگ هفته آینده از سری گلکسی واچ ۶ رونمایی خواهد کرد. پیش از معرفی این ساعت های هوشمند، رندر های سه بعدی و حتی تصاویر رسمی آن ها به بیرون درز کرده است. در حال حاضر نیز، جزئیات بیشتری از ساعت های هوشمند آینده سامسونگ فاش شده است. گزارش جدیدی منتشر شده که اندازه های سری گلکسی واچ ۶ را نشان می‌دهد.

اندازه های سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ در یک پوستر مشاهده شد

پوستر جدیدی فاش شده که اندازه های سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ را نشان می‌دهد. Galaxy Watch 6 در اندازه های ۴۰ و ۴۴ میلی متری قابل تهیه بوده؛ و Galaxy Watch 6 Classic نیز در سایز های ۴۳ و ۴۷ میلی متری به دست کاربران خواهد رسید. هر دو این ساعت های هوشمند در دو نسخه Only Wi-Fi و Wi-Fi + Cellular (LTE) عرضه می‌شوند. تصویر فاش شده همچنین نشان می دهد که سامسونگ هدایایی به ارزش ۱۰,۰۰۰ وون را به کسانی که این ساعت های هوشمند را در کره جنوبی خریداری کنند، ارائه خواهد کرد. این پوستر تأیید می‌کند که سری Galaxy Watch 6 در ۲۷ جولای معرفی خواهند شد.

پوستر منتشر شده

گفته می شود که گلکسی واچ ۶ دارای طراحی شبیه به سری گلکسی واچ ۴ است. گلکسی واچ 6 کلاسیک دارای یک قاب چرخان فیزیکی مشابه Galaxy Watch 4 Classic خواهد بود. طبق گزارش‌ها، هر دو ساعت هوشمند آینده سامسونگ از یک صفحه نمایش OLED برخوردار خواهند بود. نمایشگر های این سری, ۲۰ درصد بزرگتر از سری گلکسی واچ ۵ هستند. سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ از تراشه Exynos W930 برخوردار خواهد بود. این تراشه فرکانس بالاتری نسبت به نسل قبل دارد.

ظرفیت باتری سری Galaxy Watch 6 

گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهند بود. گفته می‌شود که نسخه ۴۰ میلی متری Galaxy Watch 6 و نسخه ۴۳ میلی متری Galaxy Watch 6 Classic از باتری ۳۰۰ میلی آمپری برخوردارند. نسخه ۴۴ میلی متری گلکسی واچ ۶ و نسخه ۴۷ میلی متری گلکسی واچ ۶ کلاسیک از باتری پرظرفیت تری ۴۲۵ میلی آمپری بهره خواهند برد.

مشخصات بیشتری از سری گلکسی واچ ۶ سامسونگ فاش شد

نظر شما درباره این ساعت های هوشمند آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی