حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان اتصال با QR-Code در Nearby Share اندروید اضافه خواهد شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android

قابلیت خوبی که هر چند دیر اما به اندروید اضافه شد، Nearby Share است. معمولا این قابلیت به سادگی کار می‌کند اما گاهی به شکل عجیبی عملکرد مناسبی ندارد. برای تجربه بهتر اتصال، امکان اتصال با QR-Code در Nearby Share اندروید اضافه خواهد شد.

امکان اتصال با QR-Code در Nearby Share

ویژگی Nearby Share اشتراک‌گذاری فایل یا لینک را با سایر دستگاه‌های اندرویدی، کروم بوک‌ها یا رایانه‌های شخصی ویندوزی، آسان می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است:

آنچه را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید، دکمه اشتراک گذاری را بزنید و سپس گزینه Nearby Share را در برگه اشتراک گذاری انتخاب کنید.

تا زمانی که دستگاهی که می‌خواهید با آن اشتراک‌گذاری کنید نزدیک است، باید در منوی انتخابی شما نمایش داده شود – حتی اگر صفحه آن روشن نباشد.

Nearby Share

Nearby Share

در موارد نادری که در یافتن دستگاه مورد نظر با مشکل مواجه هستید، گوگل پیشنهاد می‌کند برخی تنظیمات را در هر دو دستگاه دوباره بررسی کنید یا به سادگی آنها را به هم نزدیک‌تر کنید.

خبر خوب اینکه به زودی، گزینه دیگری برای مقابله با این سناریوها خواهید داشت.

گوگل در حال آماده شدن برای ارتقای Nearby Share با قابلیت نمایش کد QR در دستگاه فرستنده است. زمانی که سرویس هیچ دستگاه نزدیکی را انتخاب نکرده باشد، این گزینه در پایین کادر محاوره ظاهر می شود. با انتخاب آن یک کد QR ایجاد می‌شود که گیرنده می‌تواند با استفاده از برنامه‌ای مانند Google Lens آن را اسکن کند. اسکن کد بلافاصله دو دستگاه را جفت می کند و انتقال را آغاز می کند.

‌ویدیو این قابلیت رو اینجا ببینید:

 

این قابلیت هنوز در اختیار کاربران قرار نگرفته است و باید منتظر عرضه عمومی آن ماند.

از قابلیت Nearby Share استفاده می کنید؟ نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)