حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ویژگی های جدید Gboard ،Nearby Share ،Wear OS و Meet را برای اندروید معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

گوگل به‌تازگی برخی از ویژگی های جدیدی را که در این ماه برای اندروید منتشر می‌شود را معرفی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به برخی امکانات جدید Gboard و ایموجی‌های آن تا Google Meet ،Wear OS و Nearby Share اشاره کرد.

ویژگی های جدید Gboard ،Nearby Share ،Wear OS و Meet گوگل

Gboard یک ویژگی جدید «emojify» دریافت خواهد کرد که به شما امکان می‌دهد پس از تایپ کردن پیام، به‌سرعت ایموجی‌ها را به آن اضافه کنید. شما همچنین از هم‌اکنون می‌توانید این ویژگی را در نسخه بتا GBoard امتحان کنید.

Emoji Kitchen به شما امکان می‌دهد تا ایموجی‌ها را با هم ترکیب کرده تا ایموجی‌های جدید ایجاد کنید و اندروید مجموعه‌ای از mashups جدید، ازجمله مواردی با تم پاییزی را اضافه کرده است.

ویژگی های جدید Gboard ،Nearby Share ،Wear OS و Meet گوگل

ویژگی های جدید Gboard ،Nearby Share ،Wear OS و Meet گوگل

Google Meet یک ویژگی اشتراک‌گذاری زنده جدید دریافت می‌کند که به شما امکان می‌دهد در تماس‌های ویدیویی با هم بازی‌ها را تماشا و بازی کنید. اکنون می‌توانید شرکت‌کنندگان خاصی را در تماس Google Meet انتخاب کرده و آن‌ها را پین کنید.

Nearby Share در چند هفته آینده یک گزینه انتخاب را دریافت خواهد کرد. این به کاربران امکان می‌دهد حتی اگر صفحه خاموش باشد، محتوا را به دستگاه‌های اطراف در حساب Google شما بدون درخواست ارسال کنند. Google Apps همچنین دارای ویجت‌های بزرگ‌تری خواهد بود که برای تبلت‌های اندرویدی بهینه شده‌اند.

دو ویژگی دسترسی جدید در اندروید برای افراد کم‌شنوا یا کم‌بینا وجود دارد. یکی از آن‌ها اعلان‌های صدای سفارشی نامیده می‌شود و وقتی فعال باشد صداهای خاصی را می‌شنود و با لرزش، نور چشمک‌زن یا اعلان Wear OS به کاربر اطلاع می‌دهد. چیزهایی مانند آب جاری، گریه نوزادان، پارس سگ‌ها، زنگ هشدار دود را تشخیص می‌دهد، یا می‌توانید صدا را به آن آموزش دهید. Google TV اکنون کتابخانه‌ای از فیلم‌های توصیف‌شده صوتی را برای نابینایان یا کم‌بینا ارائه می‌کند.

درنهایت، Wear OS دارای صفحه‌های ساعت Bitmoji جدید است و یک کاشی جدید Google Keep وجود دارد که دیکته کردن سریع یادداشت یا نگاه کردن به یادداشت‌های دیگر را آسان‌تر می‌کند.

نظر شما پیرامون ویژگی های جدید Gboard ،Nearby Share ،Wear OS و Meet سیستم‌عامل اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی