حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات لنوو Legion Y700 2023 فاش شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، لنوو

سال گذشته بود که اولین تبلت گیمینگ لنوو با نام Legion Y700 معرفی شد. هم اکنون اما اطلاعاتی درباره جانشین این تبلت منتشر شده است. گفته می‌شود که لنوو Legion Y700 2023 (نام احتمالی این دستگاه) از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود؛ مشخصات دیگر این دستگاه نیز فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات لنوو Legion Y700 2023 فاش شد: به کارگیری Snapdragon 8+ Gen 1

برخی از مشخصات تبلت لنوو Legion Y700 2023 منتشر شده است. گفته می‌شود که این دستگاه از یک صفحه نمایش ۸.۸ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۶ در ۲۵۶۰ پیکسل برخوردار خواهد بود. نمایشگر این محصول، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. صفحه نمایش نسل قبلی این دستگاه از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار بود. Lenovo Legion Y700 2023 از باتری پرظرفیت ۶,۵۵۰ میلی آمپری بهره می‌برد. این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

گفته می‌شود که این تبلت آینده لنوو همانند نسل قبل از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند. دوربین اصلی این دستگاه نیز مانند نسل گذشته از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. لنوو Legion Y700 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ تأمین می‌کرد. اما گفته می‌شود که جانشین این تبلت از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است. گران قیمت ترین نسخه Legion Y700 2023 از ۱۶ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. نسل قبلی این دستگاه از ۱۲ گیگابایت رم برخوردار بود.

تبلت لنوو Legion Y700 معرفی شد: اسنپدراگون 870 در زیر نمایشگر 8.8 اینچی

همان طور که GSMArena اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که اسپیکر های دوگانه با صدای استریو برای لنوو Legion Y700 2023 در نظر گرفته شود. این محصول آینده لنوو از موتور خطی X محور به همراه خنک کننده بزرگ VC برخوردار خواهد بود. به محض انتشار اطلاعات بیشتر در مورد Lenovo Legion Y700 2023، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره این تبلت گیمینگ آینده لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی