حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیکون های جدید MIUI 15 شیائومی ممکن است پذیرای طراحی Material You با انحنای بیشتر باشد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

رابط کاربری اختصاصی شیائومی مدت‌هاست که به‌دلیل طراحی زیبا و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده آن مورد تحسین قرار گرفته است. با نسخه جدید MIUI 15 آینده اما، انتظار می‌رود شیائومی تحول قابل‌توجهی در ظاهر بصری آیکون های برنامه خود ایجاد کند. فرمول طراحی جدید، با نسبت ابعاد بیضی‌شکل n:3، با هدف ارائه ظاهری تازه و مدرن به رابط کاربری همراه خواهد بود. علاوه‌بر این، MIUI 15 ممکن است زبان طراحی Material You را بپذیرد و ادغام یکپارچه اکوسیستم اندروید را ارائه دهد.

آیکون های جدید MIUI 15

یکی از قابل‌توجه‌ترین تغییرات در MIUI 15 تغییر آیکون‌های برنامه خواهد بود. تصمیم شیائومی برای استفاده از نسبت ابعاد بیضی‌شکل n:3 برای آیکون‌ها نشان‌دهنده انحراف از شکل مستطیلی قبلی است که از MIUI 10 استفاده شده بود. انحنای بیشتر، زیبایی‌شناسی ملایم‌تر و مدرن‌تری را به آیکون‌ها می‌آورد و یک رابط یکپارچه و ازنظر بصری جذاب را ایجاد می‌کند. هدف شیائومی با پذیرش این فرمول طراحی جدید، ارائه ظاهری سازگار و مدرن در تمامی برنامه‌های خود است.

آیکون های جدید MIUI 15

آیکون های جدید MIUI 15

تأثیر لوگوی شیائومی

در سال 2021، شیائومی منابع قابل‌توجهی را برای طراحی مجدد لوگوی خود با نسبت ابعاد n:3 سرمایه‌گذاری کرد. انحنای ظریف لوگو برای انتقال ظرافت و نوآوری طراحی شده است. با MIUI 15، شیائومی این فلسفه طراحی را به آیکون برنامه‌های خود گسترش می‌دهد و زبان بصری منسجمی را ایجاد می‌کند که با هویت این برند طنین‌انداز می‌شود. این ادغام نه‌تنها تعهد شیائومی به طراحی عالی را تقویت می‌کند، بلکه با ایجاد ارتباط هماهنگ بین لوگو و رابط، تجربه کلی کاربر را نیز بهبود می‌بخشد.

یکپارچه‌سازی Material You

یکی دیگر از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز MIUI 15، استفاده از زبان طراحی Material You گوگل است. Material You که در Android 12 معرفی شد و در Android 13 اصلاح شد، بر شخصی‌سازی و طراحی تطبیقی تمرکز دارد. با استفاده از قابلیت‌های Material You، نسخه آینده MIUI 15 ممکن است به کاربران این امکان را بدهد که یک رابط پویا را تجربه کنند که ظاهر آن را بر اساس ترجیحات شخصی و مضامین سیستم تنظیم می‌کنند. این ادغام تجربه کاربری فراگیرتر و شخصی‌سازی‌شده‌تری ایجاد می‌کند، زیرا آیکون‌ها و سایر عناصر رابط کاربری با سبک فردی کاربر سازگار می‌شوند.

تولید خودکار آیکون Material You

با ادغام Material You، نسخه آینده MIUI 15 ممکن است دارای قابلیت ایجاد آیکون‌های Material You نیز باشد. این قابلیت که در اندروید 14 معرفی شده است، به سیستم‌عامل اجازه می‌دهد تا آیکون‌های سفارشی‌شده را بر اساس ویژگی‌های بصری برنامه تولید کند. با استفاده از این ویژگی، MIUI 15 یک رابط یکپارچه و منسجم را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در آن همه آیکون‌ها به اصول طراحی Material You پایبند هستند. این بهبود حس یکپارچگی و ظرافت را در رابط کاربری کلی به‌ارمغان می‌آورد و تجربه کاربر را به سطح جدیدی می‌رساند.

امکان ترسیم مجدد آیکون

علاوه‌بر این، گزارش‌ها حاکی از آن است که MIUI 15 ممکن است قابلیت ترسیم مجدد آیکون‌ها را فراهم کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا ظاهر آیکون‌های خاص را تغییر داده یا سفارشی کنند و انعطاف‌پذیری بیشتری را در شخصی‌سازی رابط فراهم آورند. چه در مورد تنظیم رنگ‌ها، شکل‌ها یا جزئیات باشد، این آزادی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه‌های منحصربه‌فرد و متناسب با صفحه اصلی را ایجاد کنند. در صورت پیاده‌سازی، این ویژگی می‌تواند سطح سفارشی‌سازی در اکوسیستم MIUI را متحول کند.

MIUI 15 نوید آغاز دوره جدیدی از طراحی آیکون‌ها و سفارشی‌سازی رابط را برای کاربران شیائومی می‌دهد. شیائومی با اتخاذ نسبت ابعاد بیضی‌شکل n:3 برای آیکون‌ها و ادغام زبان طراحی Material You، قصد دارد تجربه کاربری شخصی‌سازی‌شده و بصری‌تری را ارائه دهد. این تغییرات پیش‌بینی‌شده، همراه با امکان ترسیم مجدد آیکون‌ها، نشان‌دهنده جهش قابل‌توجهی ازنظر طراحی رابط کاربری و گزینه‌های سفارشی‌سازی در اکوسیستم MIUI است. ازآنجایی‌که شیائومی همچنان به برتری طراحی و ویژگی‌های کاربر محور اولویت می‌دهد، MIUI 15 آماده است تا با زیبایی‌شناسی و قابلیت استفاده پیشرفته، کاربران را مجذوب خود کند.

نظر شما درباره آیکون های جدید MIUI 15 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی