حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید گلکسی زد فلیپ 5 به قابلیت تاشو این گوشی اشاره دارد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اواخر هفته گذشته، سامسونگ به‌صورت رسمی تأیید کرد که رویداد بعدی Unpacked خود را در تاریخ 26 جولای/4 مرداد در کره جنوبی برگزار خواهد کرد تا از گوشی‌های تاشو به‌همراه تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند. حال، سامسونگ تیزر جدید و عجیبی را با تمرکز بر گلکسی زد فلیپ 5 منتشر کرده است که در آن از هشتگ #JoinTheFlipSide استفاده کرده و با نشان دادن مهم‌ترین قابلیت این دستگاه یعنی تا شدن آن، به کاربران آیفون طعنه می‌زند.

تیزر جدید گلکسی زد فلیپ 5

تمرکز سامسونگ در اولین تبلیغات خود به‌عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی طولانی پیش از این رویداد رسمی این شرکت، بر گلکسی زد فلیپ 5 معطوف است. در این تبلیغ هیچ‌یک از دستگاه‌های جدیدی که سامسونگ قرار است در پایان ماه رونمایی کند را نشان نمی‌دهد، اما این شرکت با حیله‌گری یکی از بهترین ویژگی‌های Galaxy Z Flip 5 را تأیید کرده است.

در لحظه‌ای در این تبلیغات، می‌توانیم ببینیم که نمایشگر کاور گلکسی Z Flip 5 چگونه است. درحالی‌که گوشی به‌طور کامل نشان داده نشده است، به‌راحتی می‌توان دید که نمایشگر کاور آن بزرگتر از صفحه‌نمایش موجود در گلکسی Z Flip 4 یا Galaxy Z Flip 3 است.

تیزر جدید سامسونگ دومین ویدیو از مجموعه “به جبهه فلیپ ملحق شو” است. هدف این سری برای سامسونگ این است که با طعنه به کاربران اپل، ترس آن‌ها از مهاجرت از آیفون به گوشی‌های تاشو این شرکت را نشان دهد.

تیزر جدید گلکسی زد فلیپ 5

تیزر جدید گلکسی زد فلیپ 5

جالب است که ببینیم آیا سامسونگ گلکسی زد فولد 5، گلکسی تب اس 9 یا گلکسی واچ 6 را نیز در تیزرهای آینده خود نشان خواهد داد یا خیر. درحال‌حاضر، گلکسی زد فلیپ 5 تمام توجهات را به خود جلب کرده است، اما ما فرض می‌کنیم که سامسونگ با نزدیک‌تر شدن به رویداد Unpacked، تیزر هر یک از دستگاه‌های جدید خود را منتشر می‌کند.

سامسونگ پیش از این پیش‌فروش خود را برای دستگاه‌های جدید آغاز کرده است و به کسانی که در ایالات‌متحده پیش‌خرید می‌کنند، 50 دلار اعتبار می‌دهد.

دیدگاه شما پیرامون تیزر جدید Galaxy Z Flip 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی