حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 5 درنهایت بدون گواهی IP58 به‌منظور مقاومت دربرابر گردوغبار معرفی خواهد شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در میان به‌روزرسانی‌هایی که برای Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 شایعه شده‌اند، می‌توان به لولای جدید قطره‌ای و درنتیجه چین‌وچروک کمتر نمایشگر، پردازنده سریع‌تر و استاندارد IP58 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب اشاره کرد. بااین‌حال، برخی از این بهبودهای شایعه‌شده برای گوشی‌های تاشوی آینده سامسونگ ارائه نمی‌شوند. به‌طور دقیق‌تر، امروز گزارش شده است که گلکسی زد فولد 5 درنهایت بدون بهره‌مندی از گواهی IP58 به‌منظور مقاومت دربرابر گردوغبار معرفی خواهد شد. البته این دستگاه کماکان گواهی IPX8 خود را حفظ می‌کند.

گواهی IP58 گلکسی زد فولد 5

به‌گفته‌ی افشاگر UniverseIce، گلکسی Z Fold 5 دارای گواهی IP58 به‌منظور مقاومت در برابر گردوغبار نخواهد بود. درعوض، این گوشی می‌تواند با همان استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب، مشابه گلکسی Z Fold 3 و Z Fold 4 عرضه شود. اگر این اطلاعات درست باشد، به‌احتمال‌زیاد حتی Galaxy Z Flip 5 نیز فاقد IP58 خواهد بود. با وجود استفاده از فناوری لولای جدید، به‌نظر می‌رسد سامسونگ دوام گوشی‌های تاشوی آینده خود را بهبود نداده است. بااین‌حال، شایعه شده است که این دستگاه‌ها توانایی مقاومت در برابر 200 هزار بار تا شدن برای استهلاک اولیه را دارند که به حداکثر 300 هزار تا و باز شدن به‌عنوان حد بالاتر می‌رسد.

ممکن است سامسونگ مقاومت در برابر گردوغبار گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 را بهبود بخشیده باشد، اما آماده تبلیغ رسمی آن نیست زیرا به‌خوبی مقاومت سری گلکسی A و گلکسی S با گواهی IP68 نیست. برای چند سال، سامسونگ تنها برندی بود که گوشی‌های تاشو با گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب ارائه می‌کرد. بااین‌حال، گوگل و هواوی اکنون گواهی IPX8 را در گوشی‌های تاشو خود ارائه می‌دهند.

گواهی IP58 گلکسی زد فولد 5

گواهی IP58 گلکسی زد فولد 5

گلکسی زد فلیپ 5 با یک بازطراحی عظیم عرضه می‌شود که دارای نمایشگر کاور 3.4 اینچی است که می‌تواند برنامه‌ها و ویجت‌های بیشتری را نمایش دهد. گلکسی زد فولد 5 به‌جز تراشه Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy و لولای قطره‌ای، تقریباً هیچ ارتقای عمده‌ای دریافت نکرده است. این دستگاه کماکان دارای همان ترکیب دوربین سه‌گانه و باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی است که در Galaxy Z Fold 4 نیز مشاهده می‌شود.

دیدگاه شما پیرامون عدم وجود گواهی IP58 در گلکسی زد فولد 5 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی