حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 با گواهی IP58 اولین گوشی‌های تاشو مقاوم دربرابر گردوغبار خواهند بود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 مطمئناً گوشی‌های تاشو برتر سامسونگ در سال جاری خواهند بود. همان‌طور که غول کره‌ای امروز به‌صورت رسمی تأیید کرد، این شرکت اوایل مردادماه از دستگاه‌های جدید خود در سئول رونمایی می‌کند. حال در گزارش غیررسمی دیگری، شایعه شده است که هر دو گوشی گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 به گواهی IP58 مجهز خواهند شد و درنتیجه، این دو دستگاه اولین گوشی‌های تاشو مقاوم در برابر گردوغبار هستند.

گواهی IP58 گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5

آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 هر دو در برابر گردوغبار مقاوم هستند. این بهبود منطقی نسبت‌به قابلیت‌های مقاومت در برابر آب موجود در مدل‌های پیشین این گوشی‌ها خواهد بود.

سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ درحال‌حاضر وجه تمایز خود را به‌عنوان اولین گوشی‌های تاشو مقاوم در برابر آب در جهان نشان داده‌اند. این گوشی‌ها تاکنون دارای گواهی IPX8 بوده‌اند، به این معنی که درحالی‌که در برابر نفوذ آب محافظت می‌شوند، ازنظر مقاومت در برابر گردوغبار رتبه‌بندی نشده‌اند.

گواهی IP58 گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5

گواهی IP58 گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5

این موضوع اما، می‌تواند با مدل‌های آینده تغییر کند. افشاگر chunvn8888 اخیرا ادعا کرده است که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 هر دو در برابر گردوغبار با گواهی IP58 مقاوم خواهند بود. این اولین بار نیست که ادعای مشابهی توسط یک شخص مطرح می‌شود. در ماه مارس، منبع اطلاعاتی ادعا کرد که Galaxy Z Fold 5 در برابر گردوغبار مقاوم خواهد بود.

این امکان وجود دارد که سامسونگ امسال این پیشرفت منطقی را برای هر دو گوشی تاشو خود انجام دهد که مطمئناً یک پیشرفت خوشایند خواهد بود. گردوغبار بیشترین ناسازگاری را با لولای پیچیده گوشی‌های تاشو دارد. بنابراین اگر این دستگاه‌ها در جلوگیری از گردوغبار بهتر عمل کنند، مطمئناً دوام بیشتری خواهند داشت.

هیچ‌یک از این شایعات اما هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، بنابراین بهتر است درحال‌حاضر آن را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید. هنوز بیش از یک ماه تا رونمایی رسمی از تاشوهای جدید فرصت باقی مانده است، بنابراین قطعاً تا آن زمان شایعات بسیار بیشتری خواهیم شنید.

نظر شما درباره گواهی IP58 گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی