حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال ویدیو با کیفیت در واتس اپ به زودی ممکن می‌شود

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

حدودا چهارماه پیش بود که برای شما نوشتیم ارسال عکس با کیفیت در واتس اپ وب و موبایل ممکن خواهد شد. به نظر می‌رسد که Meta می‌خواهد ارسال ویدیو نیز در پیام‌رسان تحت‌تملکش بهبود یابد. در همین راستا شنیده می‌شود که ارسال ویدیو با کیفیت در واتس اپ به زودی ممکن خواهد شد.

ارسال ویدیو با کیفیت در واتس اپ

واتس‌اپ نسخه آینده 2.23.14.10 که در حال حاضر از طریق برنامه بتای Google Play در دسترس آزمایش کنندگان بتا قرار دارد، یک ویژگی جدید به همراه دارد. توانایی ارسال ویدیوهای با کیفیت بالا در این نسخه در دسترس است.

فشرده سازی سبک برای ویدیوهای با کیفیت بالا در واتس اپ

با تکیه بر گزینه‌ای که اخیراً برای عکس‌های با کیفیت معرفی شده است، واتس اپ اکنون این پیشرفت را به ویدیوها تعمیم می دهد. با به‌روزرسانی جدید، کاربران گزینه‌ای در هنگام ارسال ویدیو پیدا می‌کنند که به آنها امکان می‌دهد ویدیوها را با کیفیت بهتر از قبل به اشتراک بگذارند.

در حالی که ابعاد فیلم‌ها حفظ می شود، فشرده سازی سبک اعمال شده و در نتیجه کیفیت کلی بهتری با حجم کمتر به دست می آید.

شایان ذکر است که امکان ارسال فیلم با کیفیت بالا به صورت پیش فرض فعال نیست. کاربران باید هر بار که می خواهند ویدیویی را با کیفیت بالا به اشتراک بگذارند، آن را به صورت دستی انتخاب کنند.

برای شناسایی ویدیوهای باکیفیت، واتس اپ به طور خودکار یک برچسب به حباب پیام اضافه می کند، مشابه ویژگی موجود برای عکس های با کیفیت بالا. این امر تشخیص دریافت ویدیو با کیفیت بهبود یافته را برای گیرندگان آسان‌تر می‌کند.

در حالی که ویژگی اشتراک‌گذاری ویدیو با کیفیت بالا در حال حاضر به آزمایش‌کنندگان بتا محدود است، در هفته‌های آینده به تدریج برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این پیشرفت Whatsapp چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)