حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال عکس با کیفیت در واتس اپ وب و موبایل ممکن خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | پیام رسان

ارسال عکس از یک دستگاه به دستگاه دیگر همیشه یک کار بدون دردسر در واتس اپ بوده است. با این حال کیفیت و رزلوشن کامل عکس‌ها در هنگام ارسال حفظ نمی شد. به تازگی و با افزایش محدودیت ارسال فایل از ۱۰۰ مگابایت به ۲ گیگابایت انتظار داشتیم که ارسال عکس با کیفیت اصلی هم به زودی به این پیام‌رسان اینترنتی اضافه شود. خبر خوب این است که ارسال عکس با کیفیت در واتس اپ وب و موبایل ممکن خواهد شد.

ارسال عکس با کیفیت در واتس اپ وب و موبایل

نسخه وب پیام رسان واتس‌اپ بالاخره به ما این امکان را می دهد که عکس‌ها را بدون افت کیفیت از کامپیوتر شخصی به دستگاه‌های دیگر ارسال کنیم.

واتس اپ قبلا با گنجاندن این ویژگی در نسخه بتای موبایل، اولین گام را برای عرضه آن برداشته است. اکنون و به گفته WABetaInfo، توسعه دهندگان در حال کار بر روی آوردن این ویژگی به واتساپ وب هستند.

در آپدیت جدید گزینه تازه‌ای در منوی ارسال تصویر مشاهده می‌شود. جایی که کاربر می تواند در حین ارسال تصویر بین کیفیت “استاندارد” و “HD” یکی را انتخاب کند. گزینه دوم به کاربر این امکان را می دهد که عکس ها را با بالاترین وضوح ممکن ارسال کند، بدون افت کیفیت.

در حال حاضر تصاویری که از طریق واتس اپ ارسال می کنیم، فشرده می‌شوند. به همین دلیل است که کیفیت همیشه بهترین نیست. این امر به ویژه هنگام مقایسه تصویر اصلی با تصویر ارسالی مشهود است. با ارائه ویژگی جدید، این مشکل دیگر وجود نخواهد داشت و کاربران می توانند عکس های خود را با کیفیت بالا با دوستان و خانواده خود از طریق واتس اپ به اشتراک بگذارند.

در حال حاضر، این ویژگی هنوز در حال توسعه است و هنوز برای همه کاربران واتس‌اپ وب قابل دسترسی نیست. با این حال، مدت زیادی طول نمی کشد تا توسعه دهندگان عرضه این قابلیت برای همه کاربران را ارائه دهند.

نظر شما چیست؟ از واتس اپ استفاده می‌کنید؟ به نظر این قابلیت می‌تواند بسیار مفید باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خوبه، کم کم داره خوب میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)