حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد ۶ مکس در راه است؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

حدود ۲ ماه از معرفی سری تبلت‌های Xiaomi Pad 6 می‌گذرد. این خانواده با ۲ عضو همراه است. به تازگی اطلاعاتی درباره عضو سوم آن منتشر شده که با ما می‌گوید تبلت شیائومی پد ۶ مکس در راه است. البته باید در نظر داشته باشید که شاید این مدل سوم در حقیقت یک مدل مجاز نبوده و تغییرنام یکی از دو عضو قبلی برای عرضه در بازار هند باشد.

تبلت شیائومی پد ۶ مکس

شیائومی پد ۶ که به تازگی عرضه شده، هفته گذشته در هند ارائه گشت. برخلاف چین، بازار هند فقط مدل استاندارد را دریافت می‌کند و مدل شیائومی پد ۶ پرو را هنوز در دسترس ندارد.

با این حال، به نظر می رسد که این شرکت ممکن است به زودی مدل پرو را در خارج از چین و با نام دیگری عرضه کند، اینجاست که پای شیائومی پد ۶ مکس به میان می‌آید.

این تبلت اخیراً در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG رصد شده که به یک عرضه قریب‌الوقوع اشاره می‌کند.

سری شیائومی پد ۶

به نظر می رسد شیائومی پد ۶ مکس تبلت بعدی این برند باشد که به بازار جهانی می‌رسد. این دستگاه اخیراً در وب سایت گواهی بلوتوث SIG با شماره مدل 23078KB5BC رصد شده است. اگرچه این لیست به خودی خود هیچ چیز جالبی را به جز تایید اتصال بلوتوث 5.1 نشان نمی‌دهد، اما نشان دهنده عرضه قریب الوقوع است.

گواهی Bluetooth SIG شماره مدل 23078KB5BC را به عنوان صفحه کلید فهرست می کند، در حالی که شماره مدل و نام دستگاه نشان می دهد که یک تبلت است. با این حال، از آنجایی که هنوز تایید رسمی وجود ندارد، بهتر است کمی با دیده تردید به آن بنگرید.

می‌توان انتظار داشت که شیائومی پد ۶ مکس به عنوان جانشین شیائومی پد ۵ پرو 12.4 در بازار جهانی عرضه شود. این بدان معناست که این دستگاه یک ری-‌برند از شیائومی پد ۶ پرو خواهد بود که قبلاً در چین رسمی شده است.

این تبلت صفحه نمایش 11 اینچی LCD با وضوح 2880 در 1800 پیکسل و رفرش‌ریت 144 هرتز دارد.

هعمچنین به پردازنده پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده و با باتری 8600 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی در پشت برای عکاسی وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت جدید Xiaomi برای بازار جهانی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)