حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل لوگو و نوشتار جدید اندروید را به‌نمایش گذاشت

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

مدتی می‌گذرد که Android، به‌عنوان یک سیستم‌عامل مستقل، تغییر هویت نداده است؛ اما به‌نظر می‌رسد این موضوع به‌زودی تغییر خواهد کرد، چراکه گوگل درنهایت تصمیم گرفته است تا لوگو و نوشتار اندروید را به‌روز کند. ظاهراً این تغییر مدتی است که اتفاق افتاده، اما اکنون می‌توانید آن را در مکان‌های مختلف مشاهده کنید.

لوگو و نوشتار جدید اندروید

لوگوی جدید اندروید به‌صورت سه‌بعدی است که در مقایسه با لوگوی تختی که به آن عادت کرده‌ایم، کمی مدرن‌تر به‌نظر می‌رسد. علاوه‌بر این، نوشتار اندروید نیز اکنون با حرف بزرگ “A” شروع می‌شود و “n” و “r” در آن گردتر شده‌اند. در مورد سر ربات، گوگل تصمیم گرفته است به‌دنبال لوگوی سه‌بعدی باشد که کمی بیشتر به چشم بیاید.

لوگو و نوشتار جدید اندروید

لوگو و نوشتار جدید اندروید

افراد حاضر در 9to5Google در مورد چگونگی مشاهده این تغییر برای اولین بار در CES 2023 صحبت کرده‌اند، اما گوگل هنوز این تغییر را به‌صورت رسمی اعلام نکرده است. بااین‌حال، این نشریه به نحوه اضافه شدن نوشتار جدید در تبلیغات سیستم‌عامل اندروید که در مورد برنامه‌های اصلی گوگل در Galaxy S23 Ultra بحث می‌کند، اشاره می‌کند. لوگوی جدید همچنین در رویداد I/O 2023 نیز مشاهده شده است.

اگر به وب‌سایت رسمی اندروید بروید، می‌بینید که در بیشتر مکان‌ها لوگوی قدیمی به‌چشم می‌خورد، به این معنی که گوگل به‌طور گسترده اعمال این تغییر جدید را آغاز نکرده است. بااین‌حال، به‌زودی باید منتظر این تغییر باشید در هر جایی که اشاره‌ای به نوشتار یا نمایش لوگو اندروید وجود دارد.

از راست به چپ: لوگو و نوشتار اندروید در سال 2014، 2019 و 2008

از راست به چپ: لوگو و نوشتار اندروید در سال 2014، 2019 و 2008

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ما هنوز بیانیه رسمی از طرف گوگل دریافت نکرده‌ایم، بنابراین اعلام این تغییر احتمالاً مدتی طول خواهد کشید. می‌توان تصور کرد که گوگل این تغییر و اعلام رسمی آن را زمانی انجام دهد که اندروید 14 به‌عنوان یک به‌روزرسانی پایدار شروع به انتشار کند. اتفاقی که باید در اوایل پاییز امسال، شاید در مهرماه، همراه با عرضه سری پیکسل 8 رخ دهد.

دیدگاه شما پیرامون لوگو و نوشتار جدید اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی