حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واتس اپ برای هدست‌های VR بهینه شد: شروع با Meta Quest

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کم‌کم و پس از معرفی اپل ویژن پرو باید محبوب‌تر شوند. محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا (از نظر تعداد کاربر) هم تلاش دارد تا خود را با موج جدید وفق بدهد. به تازگی می‌بینیم که واتس اپ برای هدست‌های VR بهینه شده و شروع با Meta Quest خواهد بود.

واتس اپ برای VR

واتس اپ به تازگی و در جدیدترین نسخه بتای اندروید خود با ورژن 2.23.13.6 از ویژگی جدیدی برای هدست‌های واقعیت مجازی خبر می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های WABetaInfo، واتس‌اپ به طور فعال بر روی قابلیتی کار می‌کند که کاربران را قادر می‌سازد تا حساب‌های فعلی واتس‌اپ خود را به دستگاه‌های Meta Quest VR متصل کنند.

متا که قبلاً با نام فیسبوک شناخته می شد، اخیراً هدست واقعیت مجازی Meta Quest 3 را معرفی کرد که در مقایسه با رقبایی مانند Apple Vision Pro از قیمت رقابتی‌تری برخوردار است.

واتس اپ برای VR

واتس اپ برای VR

در حالی که کاربران هدست واقعیت مجازی مدت‌ها مشتاق دسترسی به WhatsApp در دستگاه‌های خود بودند، تلاش‌های قبلی ناموفق بود. با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در نهایت به این تقاضا پاسخ می دهد و قابلیت واتس اپ را به هدست های VR می آورد.

هنوز چند ابهام در مورد این توسعه وجود دارد، از جمله جزئیات نحوه برقراری ارتباط بین حساب‌های واتس‌اپ موجود و دستگاه‌های VR، اطلاعات مربوط به سازگاری، و حفظ رمزگذاری سرتاسری برای برقراری ارتباط امن.

این گزارش تاکید می‌کند که اتصال واتس‌اپ به متا کوئست هنوز امکان‌پذیر نیست، زیرا این ویژگی در حال حاضر در مرحله توسعه است. امکان پیوند اکانت‌های واتس‌اپ موجود به متا کوئست برای آزمایش‌کنندگان بتا در به‌روزرسانی آینده این برنامه منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نرم‌افزارهای مهم و محبوب به زودی نسخه AR/VR خود را منتشر خواهند کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)