حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزرگترین تغییر گلکسی زد فولد ۵ نسبت به زد فولد ۴ چیست؟

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ به لطف فناوری چشمگیر و در دسترس بودن جهانی، مدتی است که یکی از برترین‌های دسته‌بندی بوده است. می‌دانیم که تاریخ معرفی Galaxy Z Fold 5 سامسونگ احتمالا برای ۴ مرداد ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است. یکی از پرسش‌های موجود این است که بزرگترین تغییر گلکسی زد فولد ۵ نسبت به زد فولد ۴ چیست؟

بزرگترین تغییر گلکسی زد فولد ۵

اگر بخواهم خیلی خلاصه به شما بگویم بزرگترین ارتقا Galaxy Z Fold 5 نسبت به Galaxy Z Fold 4 چیست، فقط می‌توان به یک ارتقا کاملا بدیهی و قابل انتظار اشاره کرد و آن چیزی نیست جز ارتقا تراشه! بله، ارتقا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ احتمالا مهم‌ترین ارتقائی خواهد بود که نمونه بزرگ نسل پنجم گوشی های تاشو سامسونگ تجربه می‌کند.

لیست مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۵

لیست مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد ۵

در حالی که این لیست مشخصات هیچ تغییر طراحی را ذکر نکرده است، گزارش‌های قبلی نشان می‌دهند که می‌توانیم یک طراحی جدید لولای قطره‌ای را ببینیم که باعث می‌شود چین خوردگی نمایشگر کمتر به چشم بیاید.

البته باید بدانید که کسب گواهی IP58 برای اولین بار یک گوشی تاشو مقاوم در برابر گردوغبار را به ما نشان می‌دهد که سامسونگ تلاش خود را برای ارتقا قابل اعتماد بودن این فرم‌فکتور جدید انجام داده است.

همچنین در بخش سخت‌افزار ممکن است ارتقا حافظه به UFS 4.0 وجود داشته باشد. حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت موجود خواهد بود که در کنار حافظه رم ۱۲ گیگابایتی قرار می‌گیرند.

به جز این موارد به نظر می‌رسد تغییرات بسیار کمی در پرچمدار تاشو سامسونگ ایجاد شود. احتمالا گلکسی زد فولد ۵ با صفحه نمایش تاشو 7.6 اینچی به رزلوشن QXGA+ و از نوع AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتز ارائه می شود.

این گزارش حاکی از وجود باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی است. این گوشی با اندروید 13 با رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد. ممکن است رابط کاربری One UI 5.1 در این دستگاه استفاده شود.

در بخش دوربین Fold 5 می تواند یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فرض‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد. صفحه نمایش بیرونی می تواند یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را در خود جای دهد و صفحه نمایش تاشو داخلی یک دوربین زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. این احتمال وجود دارد که برخی از این دوربین ها از سنسورهای جدیدتری استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)