حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 سامسونگ فاش شد: 4 مرداد 1402

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طی هفته‌های گذشته چندین بار شایعه شده بود که سامسونگ درنظر دارد تا نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را در تاریخی زودتر از سال‌های گذشته معرفی کند. این شرکت معمولاً هر ساله در ماه آگوست گوشی‌های جدید سری گلکسی Z را روانه بازار می‌کند. بااین‌حال، امسال سامسونگ قصد دارد در ماه جولای از دستگاه‌های تاشو خود رونمایی کند و افشاگری امروز به‌طور خاص اشاره دارد که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در تاریخ 4 مرداد 1402 معرفی خواهند شد.

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 سامسونگ

طبق گزارش جدیدی از Chosun Media، سامسونگ تصمیم گرفته است رویداد Galaxy Unpacked برای معرفی Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 را در تاریخ 26 ژوئیه 2023 برگزار کند. این تاریخ، دو هفته زودتر از بازه زمانی معمول اعلام‌شده توسط سامسونگ برای معرفی گوشی‌های تاشو خود است. علاوه‌بر این، برخلاف رویدادهای قبلی Galaxy Unpacked که در بارسلونا، اسپانیا، نیویورک یا سان فرانسیسکو برگزار می‌شدند، رویداد معرفی Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 در سئول، پایتخت کره جنوبی، برگزار خواهد شد.

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 سامسونگ

تاریخ معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 سامسونگ

گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 همچنین ممکن است در تاریخ 11 آگوست 2023 به‌فروش برسند. این تاریخ عرضه زودهنگام نیز به‌دلیل فروش ضعیف تراشه‌های نیمه‌هادی است که بر سود سامسونگ تأثیر منفی گذاشته است. بنابراین، برای مقابله با فروش کمتر تراشه، سامسونگ در تلاش است تا نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را زودتر عرضه کند تا درآمد سه‌ماهه سوم 2023 خود را بهبود بخشد.

سامسونگ در طراحی ساختاری گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 تغییری اساسی ایجاد کرده است. هر دو گوشی از یک لولای جدید قطره‌ای استفاده می‌کنند که باعث می‌شود چین‌وچروک نمایشگر کمتر دیده شود و به گوشی اجازه می‌دهد بدون هیچ شکافی تا شود. بااین‌حال، هر دو گوشی گواهی IPX7 به‌منظور مقاومت در برابر نفوذ آب را حفظ کرده و به پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 For Galaxy مجهز می‌شوند.

نظر شما درباره تاریخ معرفی احتمالی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی