حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رشد فروش قابل توجه آنر در چارک اول سال ۲۰۲۳

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

وقتی که غائب هستید و برمی‌گردید طبیعتا هر آماری وجود داشته باشد، نشان از رشد دارد. با این حال رشد فروش قابل توجه آنر در چارک اول سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که راهبرد این برند صحیح بوده و چیزی بیشتر از حضور پس از غیبت اتفاق افتاده است.

رشد فروش آنر در آغاز سال ۲۰۲۳

در حالی که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند همچنان رو به کاهش است، آنر شاهد رشد چشمگیر در چندین بازار کلیدی از جمله اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین بود.

بر اساس داده‌های Counterpoint Research توسعه‌های تهاجمی Honor در اروپا شاهد رشد سالانه ۴۰۰ درصدی در فروش بود که در حال حاضر برای سایر برندها در منطقه غیرممکن است.

لازم به ذکر است که آنر تنها در نوامبر سال ۲۰۲۰ از هواوی جدا شد و در اکتبر ۲۰۲۱به عنوان یک برند مستقل در اروپا بازگشت.

سری میان رده Honor 50 و Honor 70 آنر به عنوان محرک های اصلی رشد در طول سال ۲۰۲۲ و امسال عمل کردند. علاوه بر این، سری آنر ایکس با قیمت مناسب در سرتاسر ایتالیا و اروپای شرقی نیز اسمی برای خود دست و پا کرده است. سری شاخص Magic در بازارهای اروپای غربی تقاضای خوبی داشت.

آنر همچنین با رشد سالانه ۵۰۰ درصدی در فروش، رشد فوق العاده ای را در منطقه خاورمیانه و آفریقا تجربه کرد. آنر در حال حاضر یکی از پنج برند برتر از نظر فروش در سراسر امارات، عربستان سعودی و عراق است.

احتمالا آمار فروش ایران هم در همین بخش تقسیم شده اما به اسم کشور ما نیست.

آمریکای لاتین قوی ترین منطقه برای Honor از نظر فروش در سه ماهه اول با 700 درصد افزایش نسبت به سال گذشته بود. فروش آنر در مقایسه با سه ماهه چهارم سال 2022 بیش از ۳ برابر شد و این شرکت در تمام بازارهای کلیدی منطقه از جمله ورود به پنج بازار برتر در کلمبیا و پرو در کنار فروش فراوان در پاناما و گواتمالا، رو به رشد بود.

با نگاهی به آینده، تحلیلگران کانترپوینت ریسرچ بر این باورند که Honor آماده است تا موقعیت خود را در بازارهای کلیدی بیشتری در مناطق عنوان شده افزایش دهد و همچنین شتاب بیشتری را با توزیع در کانال های خرده فروشی و اپراتور تلفن همراه به دست آورد.

طبیعتا اعداد و ارقام نشان‌دهنده رشد آنر در مقایسه با ارزش‌های فعلی کاهش می‌یابد، اما انتظار می‌رود Honor افزایش ثابتی را در فروش در بازارهای کلیدی خود حفظ کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که آنر می‌تواند جای خالی هواوی را پر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)